امیدهای سهمیه را زنده نگه دارید

پانصد و سی و یکمین شماره رسانه الکترونیک "فوتبال اصفهان" منتشر شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، "از راه دور و نزدیک مراقب باشید" عنوان اصلی این روزنامه است که اشاره به دیدار ذوب آهن و نساجی دارد. ذوب‌آهن باید در فاصله دو هفته مانده به پایان رقابت‌های فصل جاری، به مصاف تیم نساجی مازندران برود؛ دیداری سخت و حساس که با توجه به نزدیکی امتیازات تیم‌های پایین جدول، نتیجه آن علاوه بر دو تیم برای تیم‌های گل‌گهر سیرجان، سایپا، ماشین‌سازی، پیکان و حتی پارس جنوبی نیز حائز اهمیت است. سبزپوشان با پیروزی ارزشمند هفته گذشته مقابل پرسپولیس از خطر سقوط تا حد زیادی دور شده‌اند اما برای تثبیت جایگاهشان باید از سد نساجی بگذرند و همین امر می‌تواند انگیزه شاگردان بوناچیچ را افزایش دهد. ذوب آهن باید در این دیدار مراقب شوت‌های از راه دور و نزدیک نساجی‌ها که این روزها برگ برنده آنهاست، باشند.

"امیدهای سهمیه را زنده نگه دارید" تیتر دیگری از این رسانه است که اختصاص به دیدار سپاهان و شهر خودرو دارد. تیم فوتبال سپاهان در آخرین دیدار خانگی خود در لیگ برتر به مصاف شهر خودرو می‌رود که آخرین شانس سپاهان برای کسب سهمیه آسیایی محسوب می‌شود. سپاهان پس از دو شکست متوالی در لیگ برتر در حالی به مصاف شهر خودرو می‌رود که تنها شانس این تیم برای کسب سهمیه آسیایی گرفتن، حداکثر امتیاز از این دیدار و بازی هفته آخر برابر پیکان است.

"تراکتور و سپاهان پلن B ندارند" عنوان پایانی این روزنامه است که اشاره به مطلبی در مورد افت تیم سپاهان دارد. یکی از نکات قابل توجه لیگ امسال این است که تراکتور و سپاهان پلن B برای بازی‌های ندارند. آن‌ها یک ایده را برای نتیجه‌گیری پیش گرفته و آن را به خوبی اجرا می‌کنند، اما همین که اجرای این روش منحصر بفردشان با بحران مواجه شود، از حرکت خواهند ایستاد و راه به جایی نمی‌برند. در هفته‌های اخیر با افت عملکرد کی‌روش استنلی امتیازدهی سپاهان هم آغاز شد. سپاهان اگر برای روزهایی که کی‌روش استنلی را در اختیار نداشت برنامه‌ریزی می‌کرد، می‌توانست در هفته‌های اخیر نیز خوب نتیجه بگیرد و اکنون دست‌کم در لیگ برتر مدعی نایب‌ قهرمانی باشد.

برای مشاهده تمامی صفحه‌های روزنامه "فوتبال به وقت اصفهان"، اینجا را کلیک کنید.

کد خبر 438886

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.