پیکه: اگر لازم باشد از بارسا می‌روم

مدافع باتجربه بارسایی ها پس از شکست سنگین و تحقیرآمیز این تیم در لیگ قهرمانان اروپا در برابر بایرن مونیخ از احتمال ترک بارسلونا گفت.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از گل، جرارد پی‌که مدافع بارسلونا اعتراف کرد که بارسلونا تیمی نیست که به حریفان اجازه رقم خوردن چنین نتایجی را بدهد و برای پیشگیری از نتایج اینچنینی، اگر لازم باشد بارسا را ترک می‌کند.

بارسا شب گذشته در حالی به مصاف تیم بایرن مونیخ رفت که امیدهای زیادی برای صعود به مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا داشت، اما در شبی عجیب و باورنکردنی، بایرن مونیخ موفق شد با هشت گل، بارسا را در هم بشکند.

این نتیجه تا جایی بازیکنان بارسا را آشفته کرد که پی‌که پس از پایان بازی در مصاحبه‌ای گفت: کلمه‌ای که باید برای توصیف این شکست به کار ببریم تأسف است. شما نمی‌توانید این‌طور در اروپا بازی کنید. نتیجه واقعاً شرم‌آور است و باید پاسخگو باشیم.

وی در خصوص آینده بارسلونا گفت: بارسلونا نیاز به تغییرات نیاز دارد. این مسئله فقط مختص به تغییر مربی نیست بلکه حتی بازیکنان باید تغییر کنند. نمی‌خواهم انگشت اتهام به‌سوی کسی دراز کنم اما نیاز به تغییر وجود دارد و اگر لازم باشد من حاضرم اولین نفر از بارسا جدا شوم تا تیم پیشرفت کند.

جرارد پی‌که با اشاره به وضعیت ناامید کننده بارسا در سال‌های اخیر خاطرنشان کرد: ما به بدترین شرایط خود رسیده‌ایم و لازم است که خون تازه‌ای به باشگاه تزریق شود. تحت هر شرایطی این اتفاق باید بیفتد و من حاضرم که برای این کار داوطلب شوم.

صحبت‌های پی‌که به‌وضوح نشان‌ دهنده اوضاع نامناسب بارسلوناست. با این تفاسیر مشخص است که حتی درون این باشگاه نیز اعتماد به‌ نفس لازم وجود ندارد و بسیاری از عناصر کاتالان‌ها باید تغییر کنند تا بارسا بتواند به روزهای خوب خود بازگردد، چرا که بارسا زمانی در یک فصل شش جام می‌گرفت و در سال جاری از کسب هرگونه جامی بازمانده است.

کد خبر 438885

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.