توزیع ۱۰۵۸ بسته معیشتی بین رانندگان ورامین

مدیرعامل سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری ورامین گفت: به منظور حمایت از خانواده‌های آسیب دیده از کرونا، هزار و ۵۸ بسته معیشتی و کارت هدیه بین رانندگان تاکسی و سرویس‌های مدارس ورامین توزیع شد.

به گزارش ایمنا، حسن خوانساریان اظهار کرد: با شیوع ویروس کرونا که با کاهش شدید تردد مسافران در مسیرهای درون شهری و برون شهری و تعطیلی مدارس همراه شد، بسیاری از رانندگان تاکسی و سرویس‌های مدارس، با مشکلات اقتصادی جدی مواجه شدند.

وی عنوان کرد: از ماه رمضان گذشته که به خواسته رهبر معظم انقلاب، نهضت مواسات و همدلی مومنانه ملت شریف ایران اسلامی آغاز شد، سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری ورامین تلاش کرد تا در راستای حمایت از قشر راننده، بسته‌های معیشتی را بین آنان توزیع و حداقل نیازهای خانواده‌های آسیب دیده از کرونا را با توزیع هزاران بسته مواد غذایی و بهداشتی، تأمین کند.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری ورامین تصریح کرد: در دومین مرحله از رزمایش مواسات و با همکاری موکب احباب‌الرضا (ع) و سپاه پاسداران ناحیه ورامین، ۱۰۵۸ بسته غذایی سه میلیون ریالی و ده‌ها کارت هدیه سه میلیون ریالی بین رانندگان تاکسی و سرویس مدارس توزیع شد.

خوانساریان اضافه کرد: به منظور رعایت مسائل بهداشتی و ضدعفونی سرویس حمل و نقل عمومی، به صورت روزانه بین رانندگان ماسک و مواد ضدعفونی کننده توزیع می‌شود تا نگرانی مردم از احتمال سرایت بیماری از طریق وسایل نقلیه عمومی رفع شود.

منبع: ایرنا

کد خبر 438883

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.