گل گهر - پرسپولیس/ دومین سرخابی در سیرجان زمین‌گیر خواهد شد؟

گل گهر و پرسپولیس از ساعت ۲۰ و ۴۵ دقیقه امشب شنبه - ۲۵ مرداد ماه - در سیرجان به مصاف هم می روند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، پرسپولیس از ساعت ۲۰ و ۴۵ دقیقه امروز _شنبه ۲۵ مرداد ماه _ در ورزشگاه امام علی (ع) سیرجان میهمان گل گهر است و در حالی که نیازی به کسب امتیاز در این مسابقه ندارد، اما حریف کرمانی برای بقا در لیگ نیاز مبرمی به سربلندی از زمین چمن دیدار امشب دارد.

پرسپولیس، چشم انتظار دربی

سرخ‌پوشان که چند هفته‌ای است مهر قهرمانی را جلوی نام خود زده‌اند، هفته گذشته جام را بالا سر بردند تا عملاً کارشان در لیگ تمام شده باشد. با این وجود سرخ‌ها پس از هشت بازی بدون شکست، در آزادی مقابل رقیب مستقیم گل گهر یعنی ذوب آهن مغلوب شدند.

بیشتر تمرکز یحیی گل محمدی و شاگردانش به احتمال فراوان بر دیدار ۵ شهریور ماه با استقلال در شهرآورد تهران است و آنها این فرصت را دارند تا با تحمل فشار کمتری پا به دربی حذفی بگذارند. پرسپولیسی‌ها امیدوارند بتوانند هم چون فصل گذشته با قهرمانی در جام حذفی دبل کنند.

بقای گل گهر، در گرو گذر از نمایندگان تهران و اصفهان

هر چند این دیدار در سرنوشت سرخ‌پوشان تهرانی بی تأثیر است، نقش مستقیمی در جایگاه جدولی گل گهر خواهد داشت. آبی‌پوشان سیرجان هم اکنون ۲۹ امتیازی هستند و با تفاضل گل کمتر نسبت به ذوب آهن در رده یازدهم جدول رده بندی حضور دارند. با این حال تراکم و نزدیکی تیم‌ها انتهای جدول، سایه سقوط را همچنان از سر شاگردان جلالی بر نداشته است. به علاوه آنکه به جز بازی امشب برابر قهرمان فعلی لیگ برتر، هفته آینده نیز کار سختی را در اصفهان مقابل حریف مستقیم خود دارند.

گل‌گهری‌ها پس از شروع دوباره لیگ پس از وقفه چند ماهه به دلیل همه‌گیری بیماری کووید -۱۹، سه شکست متوالی برابر سپاهان، شهر خودرو و پیکان را متحمل شدند اما پس از آن همه چیز برای نماینده سیرجان تغییر کرد آنها از چهار دیدار آخر خود، سه بازی را بردند و فولاد مدعی را متوقف کردند تا از انتها جدول جدا شوند.

گل گهر پیش از تعطیلی لیگ نیز دست به کار بزرگی زد و در خانه از سد شاگردان فرهاد مجیدی گذشت. حالا اعضای این تیم امیدوارند دومین سرخابی را در سیرجان زمین گیر کرده و سه امتیاز شیرین دیگر را به مجموع امتیازاتشان واریز کنند.

کد خبر 438881

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.