قبل از تمرین فضولات اسب جمع می‌کنیم!

سرمربی تیم فوتبال ساحلی صنعت فرش حداد گفت: زمین پارک ناژوان عمومی است و بازیکنان هندبال و افراد عادی هم در آن تمرین می‌کنند. نکته جالب اینجاست که اسب‌ها را هم برای دویدن داخل این زمین می‌آورند برای همین من، کادر فنی و بازیکنان تیم مجبوریم قبل از تمرین فضولات اسب را تمیز کنیم که صحنه خوبی نیست.

علی نادری در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، در رابطه با وضعیت تیم فوتبال ساحلی صنعت فرش حداد، اظهار کرد: روز اولی که برای تمرین به اصفهان آمدیم با مشکل کاستی‌های زمین مواجه بودیم که استاندارد نبود، ماسه، نور، سرویس بهداشتی و رختکن نداشت. در طول مدتی که با بازیکنان کار می‌کردم، منتظر بودم یک نفر از اداره کل ورزش و جوانان یا هیئت فوتبال اصفهان برای رسیدگی به وضع زمین بیاید.

وی افزود: زمین پارک ناژوان عمومی است و بازیکنان هندبال و افراد عادی هم در آن تمرین می‌کنند. نکته جالب اینجاست که اسب‌ها را هم برای دویدن داخل این زمین می‌آورند برای همین من، کادر فنی و بازیکنان تیم مجبوریم قبل از تمرین فضولات اسب را تمیز کنیم که صحنه خوبی نیست.

از کجا معلوم اسب‌ها عامل انتقال کرونا نبوده اند؟

سرمربی تیم فوتبال ساحلی صنعت فرش حداد با بیان اینکه تا روز آخر هیچ کس برای رسیدگی به وضع زمین نیامد، خاطر نشان کرد: تنها تیم فوتبال ساحلی از اصفهان در مسابقات لیگ برتر هستیم که پنج بازیکن مبتلا به کرونا داریم و من از کجا بدانم اسب‌هایی که در زمین بودند عامل انتقال این ویروس نیستند؟ برای اداره کل ورزش و جوانان و هیئت فوتبال اصفهان خوب نیست که تیم فوتبال ساحلی در زمینی تمرین کند که محل فعالیت آدم‌های دیگر و دویدن اسب است.

تا یک زمانی از مسئولان خواهش می‌شود

نادری ادامه داد: هر شهری در ایران حداقل یک زمین برای فوتبال ساحلی دارد که اداره کل ورزش و جوانان روی آن نظارت دارد، اما اصفهان با وجود سابقه خوب در این رشته زمین استاندارد ندارد. تا یک زمانی از مسئولان خواهش می‌شود، ولی از یک جایی به بعد وظیفه آنهاست که کاری را انجام دهند.

وی در خصوص نحوه برگزاری لیگ برتر فوتبال ساحلی، تصریح کرد: لیگ امسال به صورت متمرکز است و در کل ۱۲ بازی انجام می‌شود که اگر یک تیم در شش بازی نتایج خوبی نگیرد امکان دارد به لیگ دسته یک سقوط کند. به خاطر نداشتن زمین نمی‌توانستیم میزبانی بگیریم که باید در مازندران و یزد بازی کنیم.

سرمربی تیم فوتبال ساحلی صنعت فرش حداد، اضافه کرد: جلیل حداد مدیرعامل صنعت فرش حداد به تنهایی نمی‌تواند تیم را اداره کند، او از لحاظ مالی و برگزاری اردو بازیکنان را تأمین می‌کند که با این شرایط اقتصادی دیگر ارگان‌ها هم باید به وی کمک کنند.

نادری با اشاره به اینکه یک تیم فوتبال ساحلی ۱۲ بازیکن دارد، گفت: با یک ترکیب تیم ناقص برای مسابقات به ساری رفتیم که دروازه بان و مهاجم اصلی تیم را نداشتیم. از شانس ما قرعه به نحوی در آمد که بازی اول با تیم میزبان و بازی دوم با قهرمان سال گذشته بود. بعضی از بازیکنانم جوان و بی تجربه بودند و برای اولین بار در شب بازی می‌کردند.

وی خاطر نشان کرد: شاید بعضی‌ها فکر کنند به خاطر نتایج ضعیفی که بدست آمد این حرف‌ها را می زنم، اما دوست دارم فردی که می‌خواهد در اصفهان فعالیت کند و نتیجه بگیرد حداقل امکانات در اختیارش باشد. چندین سال است که در اصفهان اتفاقی سازنده در این زمینه رخ نداده و برای فوتبال ساحلی این شهر خوب نیست.

کد خبر 438873

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.