نساجی_ذوب آهن/ گاندوها به دنبال دبل پیروزی

سبز پوشان اصفهانی که خطر سقوط را احساس می کردند در دیدار گذشته خود مقابل پرسپولیس به پیروزی رسیدند و برای رهایی از منطقه سقوط به ۳ امتیاز این دیدار احتیاج دارند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، شنبه _ ۲۵ مرداد ماه _ تیم نساجی مازندران در چهارچوب هفته ۲۹ لیگ برتر فوتبال میزبان تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان است. ذوبی ها در ورزشگاه شهید وطنی از ساعت ۲۰ و ۴۵ دقیقه باید به مصاف نساجی مازندران می‌روند. نساجی در رده ۸ جدول قرار دارد و پس از شروع دوباره لیگ نتایج خوبی را کسب کرده است. نساجی توانست هفته گذشته در ورزشگاه نقش جهان سپاهان اصفهان را با خوش شانسی شکست دهد، نساجی با پیروزی مقابل سپاهان اصفهان ۳۶ امتیازی شد.

محمود فکری و بازیکنانش دنبال کسب پیروزی هستند و این بار پس از سپاهان سعی دارند ذوب آهن یکی دیگر از تیم‌های اصفهان را شکست دهند، آن‌ها در تلاش هستند که با برد در این بازی تیم خود را به جایگاه هفتم برسانند.

از سوی دیگر سبز پوشان اصفهان به دنبال دومین برد پیاپی هستند و سعی دارند جایگاه خودشان را در جدول رده بندی بهبود بخشند. ذوب آهن اکنون با ۲۹ امتیاز در جایگاه دهم قرار دارد، سبزپوشان اصفهانی با پیروزی در این بازی می‌توانند فاصله خود را از تیم‌های آخر جدول زیاد کرده و از منطقه سقوط بیرون بیایند.

شاگردان لوکابوناچیچ در بازی گذشته خود توانستند پرسپولیسی بیرون رفتن از منزل را که لیگ امسال را با قهرمانی پشت سر گذاشته بود شکست دهند و خود را از انتهای جدول بالا بکشند. سبز پوشان به دنبال دومین برد پیاپی خود هستند. به گفته کادر فنی تیم ذوب آهن تا کنون آن‌ها امتیازات زیادی را به دلیل داوری ضعیف از دست داده اند.

کد خبر 438855

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.