روزنامه‌های ورزشی ۲۵ مرداد؛ جنگ بقا و سهمیه

امشب در حالی هشت مسابقه در چارچوب مسابقات لیگ برتر به طور همزمان برگزار می‌شود که رقابت داغی برای کسب سهمیه و نیفتادن در لیگ برتر در جریان است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، عناوین روزنامه‌های ورزشی صبح امروز -شنبه ۲۵ مرداد- را در بسته خبری روزنامه‌های ورزشی ایمنا بخوانید؛

"خبرورزشی" با عنوان "انتشار قرارداد با انگیزه ترم کرد" به اظهارات شیخ دیاباته مهاجم مالیایی استقلال پرداخت، کسی که در فصل جاری لیگ برتر بارها با گل‌های مهم خود ناجی استقلال بوده و شانس اول آقای گلی نیز به شمار می‌رود.

"گل" با عنوان"جایی برای جوانان نیست" به نزدیک شدن فصل لیگ ایران به پایان خود بدون معرفی استعداد جدیدی در پرسپولیس پرداخت، موضوعی که البته کمتر در این باشگاه پایتخت نشین پیش می‌آید.

"فرهیختگان ورزشی" با عنوان "ترابی پیشنهاد رسمی ندارد، علیپور برای تمدید مذاکره کرد" به آخرین وضعیت نقل و انتقالاتی در قهرمان فصل جاری لیگ برتر پرداخت، تیمی که همچون فصول گذشته تلاش دارد اسکلت و بازیکنان اصلی ترکیب خود را حفظ کند.

"خراسان ورزشی" با عنوان "ستاره‌های لیگ در لیست یحیی" مدعی شد یحیی لیستی شش نفره برای جذب بازیکن در اختیار مدیران پرسپولیس قرار داده، لیستی که در آن نام‌هایی نظیر شهریار مغانلو و حامد لک به چشم می‌خورد.

"ایران ورزشی" با عنوان"هشت عصیانگر" به مصاحبه‌های تند احمد نورالله‌ی علیه مدیریت پرسپولیس و مهدی رسول پناه پرداخت، اظهاراتی که ابهامات زیادی را برای آینده او در پرسپولیس ایجاد می‌کند.

"شوت" با عنوان "جنگ بقا و سهمیه" به برگزاری هشت مسابقه همزمان هفته بیست و نهم لیگ برتر پرداخت، مسابقاتی که در بالا و پایین جدول حساسیت‌های زیادی دارد و همه چشم‌ها را به خود خیره می‌کند.

"هواداران پرسپولیس" با عنوان"بمب انگیزه در ساحل آرامش " به انگیزه‌های متفاوت پرسپولیس و گل‌گهر سیرجان در بازی امشب این دو تیم در پرداخت، بازی که گل‌گهر در آن به دنبال بقا و پرسپولیس در آن به دنبال کسب نتیجه مطلوب قبل از دربی است.

"صدای سپاهان" با عنوان "شهر خودرو را ببر و نگرانی‌های یک شهر را کمتر کن" به مصاف حساس شهر خودرو و سپاهان در چارچوب مسابقات لیگ برتر پرداخت، مصافی که آخرین امیدهای سپاهان برای کسب سهمیه آسیایی است.

کد خبر 438852

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.