بهره‌برداری از مجموعه ورزشی باغ غدیر/ روان سازی ترافیک با احداث ادامه خیابان توحید

شهردار اصفهان گفت: فردا_ یکشنبه ۲۶ مردادماه ۹۹_ در ادامه برنامه «هر یکشنبه، یک افتتاح» از مجموعه ورزشی باغ غدیر با صرف هزینه‌ای افزون بر ۱۹ میلیارد ریال بهره‌برداری خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، قدرت الله نوروزی صبح امروز_ شنبه ۲۵ مردادماه ۹۹_ در برنامه رادیویی «سلام اصفهان»، با بیان اینکه خط دو متروی اصفهان با سرعت در حال احداث است، اظهار کرد: روز پنجشنبه هفته گذشته مقدمات آغاز عملیات اجرایی دوازدهمین ایستگاه آن در میدان امام حسین (ع)، ابتدای خیابان طالقانی انجام شد.

وی افزود: در خط دو مترو حدفاصل دارک (زینبیه) تا کهندژ ۱۶ ایستگاه در نظر گرفته شده که عملیات اجرایی ایستگاه امام حسین به عنوان دوازدهمین ایستگاه به زودی آغاز خواهد شد.

شهردار اصفهان خاطرنشان کرد: چهار ایستگاه باقی مانده خط دو در مرحله برنامه‌ریزی است و به زودی عملیاتی می‌شود.

وی با قدردانی از تلاشگران حوزه عمران و آبادانی که در زیرزمین مشغول کار هستند، گفت: در سال‌های آینده مردم از خدمات مهندسان و کارگران مترو بهره‌مند می‌شوند و قدردان فعالیت‌های انجام شده خواهند بود.

نوروزی با اشاره به افزایش شیوع ویروس کرونا، اظهار کرد: شهروندان باید با مراقبت‌های لازم زمینه حفظ سلامتی خود و اطرافیان را فراهم کرده و این ویروس را جدی بگیرند.

وی با بیان اینکه ماه محرم امسال مجالس عزاداری بر اساس دستورالعمل‌های ابلاغ شده از سوی ستاد کرونا برگزار خواهد شد، گفت: شهرداری اصفهان همچون سال‌های گذشته اقدامات لازم برای سیاه‌پوش کردن شهر و همکاری با سازمان تبلیغات اسلامی و هیئت‌های مذهبی شهر در قالب دستورالعمل‌های ابلاغی ستاد کرونا را انجام می‌دهد.

شهردار اصفهان افزود: شهروندان می‌توانند در صورت تمایل با سازمان زیباسازی و معاونت خدمات شهری همکاری و در سیاه‌پوشی شهر مشارکت کنند.

وی با اشاره به پروژه‌های بهره‌برداری شده اخیر در شهر اصفهان، اظهار کرد: هفته گذشته همزمان با عید سعید غدیر خم پارک سوار صفه افتتاح و از ۸۰ دستگاه اتوبوس با حضور وزیر راه و شهرسازی رونمایی شد و روز بعد طبق برنامه «هر یکشنبه، یک افتتاح» با حضور ارشد نظامی آجا در استان‌های اصفهان، یزد و چهارمحال و بختیاری عملیات اجرایی احداث ادامه خیابان توحید به سمت جنوب شهر آغاز شد که امیدواریم احداث این خیابان تأثیر بسزایی در روان‌سازی ترافیک شهر داشته باشد.

نوروزی با بیان اینکه فردا_ یکشنبه ۲۶ مردادماه ۹۹_ در ادامه برنامه «هر یکشنبه، یک افتتاح» از مجموعه ورزشی باغ غدیر بهره‌برداری می‌شود، تصریح کرد: این پروژه توسط سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری بازسازی و تجهیز شده است.

وی ادامه داد: عملیات بازسازی مجموعه ورزشی باغ غدیر در مدت شش‌ماه و با صرف هزینه‌ای افزون بر ۱۹ میلیارد ریال انجام شده است.

کد خبر 438833

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.