حوادث ویژه اصفهان یک فوتی و ۱۲ مصدوم داشت

سخنگوی مرکز اورژانس استان اصفهان دو حادثه غرق شدگی و دو حادثه ترافیکی را به عنوان مهم‌ترین حوادث استان اصفهان طی ۲۴ ساعت اخیر اعلام کرد.

عباس عابدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خصوص مهم‌ترین حوادث ۲۴ ساعت اخیر در اصفهان اظهار کرد: اولین حادثه مهم روز گذشته تصادف پراید با گاردریل در محور مهیار – اصفهان بود که ساعت ۱۱ و ۴۵ دقیقه به مرکز اورژانس استان اصفهان گزارش شد.

وی با اشاره به اعزام دو کد اورژانس به محل این حادثه تصریح کرد: در این حادثه پنج نفر شامل یک مرد ۴۰ ساله، دو زن ۲۶ و ۵۹ ساله و دو کودک شش و هشت ساله مصدوم شدند.

سخنگوی مرکز اورژانس استان اصفهان با اشاره به حادثه غرق شدگی در دریاچه زاینده رود گفت: این حادثه ساعت ۱۳ و ۴۳ دقیقه به مرکز اورژانس استان اصفهان گزارش شده است.

وی با بیان اینکه یک کد اورژانس به محل این حادثه برای امدادرسانی اعزام شده است، اضافه کرد: در این حادثه مرد ۴۰ ساله غرق شده بود که با حضور به موقع نیروهای اورژانس احیا و برای تکمیل مراحل درمان به بیمارستان شهید رجایی داران منتقل شد.

عابدی حادثه غرق شدگی در کانال آب پشت آرامستان باغ رضوان را نیز از دیگر حوادث روز گذشته اصفهان اعلام کرد و افزود: این حادثه ساعت ۱۵ و ۴۹ دقیقه به مرکز اورژانس اصفهان اعلام شد و در این حادثه زن ۵۰ ساله جان خود را از دست داد.

وی حادثه ترافیکی در شهرک صنعتی مبارکه را دیگر حادثه ویژه ۲۴ ساعت اخیر اعلام کرد و گفت: برای امدادرسانی در این حادثه که ساعت ۱۹ و ۴۶ دقیقه به مرکز اورژانس اصفهان اعلام شد دو کد اورژانس اعزام شدند.

سخنگوی مرکز اورژانس استان اصفهان ادامه داد: در این حادثه شش نفر مصدوم شدند که به بیمارستان محمد رسول‌الله(ص) مبارکه منتقل شدند.

کد خبر 438832

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.