کشف بدن تکه تکه شده یک جوان در منطقه خزانه تهران

کشف بدن تکه تکه شده یک جوان در منطقه خزانه تهران، قتل داماد ۲۳ ساله در شوش، غرق‌شدگی دختر ۱۱ ساله کرمانشاهی و درگیری مسلحانه در فاروج و آتش سوزی در موتور لنج باری بندر گناوه را در بسته حوادث ایمنا بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مرد کارتن خواب وقتی در سطل زباله به دنبال پیدا کردن ضایعات بود ناگهان با نیم تنه یک مرد روبه‌رو شد و در پی آن کشف بالا تنه یک مرد از سوی مأموران کلانتری ۱۶۰ خزانه، گزارش کشف این جسد تکه تکه شده به بازپرس جنایی پایتخت اعلام شد.

محمد جواد شفیعی، بازپرس جنایی با تیم بررسی صحنه جرم راهی محل شدند، جسد داخل سطل زباله‌ای کشف شده بود و مرد کارتن خوابی که به سراغ جمع‌آوری ضایعات داخل سطل زباله رفته بود، جسد را پیدا کرده بود.

متخصصان پزشکی قانونی از روی اثرات نیم تنه و دست‌های قربانی اعلام کردند که از زمان مرگ حدود شش ساعت می‌گذرد، همچنین مشخص شد که جسد متعلق به مرد جوانی است و نیم تنه و دست‌ها برای شناسایی هویت و مشخص شدن علت قتل به دستور بازپرس شعبه پنجم دادسرای امور جنایی پایتخت به پزشکی قانونی منتقل شد.

در حالی که تحقیقات برای رازگشایی از این جنایت ادامه داشت، کارگران پسماند شهرداری در کهریزک پاهای مرد جوانی را کشف کردند، پاهایی که به نظر می‌رسید متعلق به بالا تنه‌ای است که صبح آن روز کشف شده بود.

به دستور بازپرس جنایی پاها به پزشکی قانونی منتقل شد تا مشخص شود متعلق به همان جسد است یا خیر؛ اهم‌چنین بازپرس شعبه پنجم دادسرای امور جنایی پایتخت دستور بازبینی دوربین‌های مداربسته اطراف محل‌های کشف نیم تنه و پاها را صادر کرد.

قتل داماد ۲۳ ساله در شوش

فرمانده انتظامی شهرستان شوش گفت: داماد یک خانواده در این شهرستان با شلیک گلوله پدر زن خود به قتل رسید.

حمیدرضا بهاروند افزود: بروز اختلاف خانوادگی سبب درگیری داماد و پدر زن در روستای مالک اشتر بخش شاوور شوش شده بود که در پی آن این اختلاف به درگیری بین داماد و پدر زن می‌شود. در جریان کشمکش و درگیری پدر خانم ۴۵ ساله، داماد ۲۳ ساله را با شلیک یک تیر از سلاح شکاری مصدوم می‌کند.

این مقام انتظامی ادامه داد: داماد از ناحیه شکم مورد اصابت گلوله قرار می‌گیرد و دو روز بعد از انتقال به بیمارستان فوت می‌کند، با حضور به موقع پلیس، امنیت در روستای یاد شده برقرار است و قاتل نیز دستگیر خواهد شد.

غرق‌شدگی دختر ۱۱ ساله کرمانشاهی

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه گفت: یک خانواده برای تفریح در حاشیه سد جامیشان مستقر شده بودند که دختر ۱۱ ساله خانواده برای ماهیگیری به داخل آب می‌رود. پس از آن موج ایجاد شده وی را به داخل آب سد کشانده و در آستانه غرق شدن قرار می‌دهد، مادر وی برای نجاتش خود را به آب می‌اندازد.

وی ادامه داد: پس از این حادثه پدر خانواده به کمک آن‌ها شتافته و موفق به خارج کردن آن‌ها از آب شده و به بیمارستان منتقل می‌کند، با این حال تلاش پزشکان برای نجات جان دختر ۱۱ ساله بی نتیجه مانده و متأسفانه جان خود را از دست داد، اما حال مادر خانواده مساعد است.

درگیری مسلحانه و قتل در فاروج

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی خراسان شمالی از دستگیری سه نفر از عاملان درگیری مسلحانه در فاروج خبر داد.

محسن عربی گفت: تعدادی از شهروندان در یکی از خیابان‌های اطراف شهر فاروج با یکدیگر به صورت لفظی درگیر شده و بعد از گذشت چند دقیقه این درگیری به پایان می‌رسد.

وی با اشاره به اینکه حوالی ساعت یک بامداد یکی از طرفین دعوا با مراجعه به در منزل همان فردی که با وی درگیری لفظی داشته مجدداً اقدام به فحاشی می‌کند، افزود: فرد یاد شده به محض اینکه به در منزلش مراجعه می‌کند، افراد مقابل با تیراندازی توسط یک قبضه سلاح شکاری اقدام به ایجاد رعب و وحشت وی و ساکنین اطراف می‌کنند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه با حضور به موقع و سریع مأموران در محل مورد نظر سه نفر از عوامل درگیری مسلحانه دستگیر شده و به مقر انتظامی منتقل می‌شوند، تصریح کرد: متهمان بعد از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی و تحقیقات تکمیلی تا روشن شدن ابعاد این ماجرا در دستور کار قرار گرفت.

آتش سوزی در موتور لنج باری بندر گناوه

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: آتش سوزی موتور لنج باری در خور بندر گناوه پس از گذشت ۱۶ ساعت بدون تلفات جانی مهار شد.

سیاوش ارجمندزاده افزود: در پی اعلام گزارش مبنی بر آتش سوزی یک فروند موتور لنج باری در خور بندر گناوه بلافاصله شناورهای خدماتی "پسر" تحت قرارداد اجاره اداره کل بنادر و دریانوردی استان به همراه شناور "آزادی" به صورت داوطلبانه در محل حاضر شده و عملیات خاموش کردن آتش را آغاز کردند و در ادامه عملیات نیز یک شناور آتشخوار از جزیره خارک به تیم عملیاتی اضافه شد.

وی اضافه کرد: در همان ابتدای عملیات و به منظور جلوگیری از سرایت آتش به سایر موتور لنج‌ها، لنج حادثه دیده از مابقی شناورها جدا سازی و از توسعه آتش جلوگیری شد و با هدف جلوگیری از شعله ور شدن دوباره آتش، شناورهای آتش‌خوار همچنان در محل وقوع حادثه مستقر هستند. علت آتش سوزی در دست بررسی است.‌

کد خبر 438831

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.