بختیارزاده: بازی با سپاهان به نوعی فینال مسابقات است

سرمربی تیم شهرخودرو گفت: در بازی گذشته می‌توانستیم استقلال را شکست دهیم، اما آن بازی نتیجه مساوی را به همراه داشت. بازیکنان تیم شرایط را درک می‌کنند و متوجه اهمیت این بازی هستند و می‌دانند که این بازی به نوعی فینال مسابقات است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سهراب بختیاری زاده در نشست پیش از بازی شهر خودرو و سپاهان اظهار کرد: شرایط تیم ما خوب است و در این هفته نیز تمرینات خوب و مؤثری را پشت سر گذاشته‌ایم.

وی افزود: در بازی گذشته می‌توانستیم استقلال را شکست دهیم، اما آن بازی نتیجه مساوی را به همراه داشت. بازیکنان تیم شرایط را درک می‌کنند و متوجه اهمیت این بازی هستند و می‌دانند که این بازی به نوعی فینال مسابقات است. با پیروزی مقابل سپاهان می‌توانیم شانس زیادی برای کسب سهمیه دریافت کنیم.

*

سرمربی شهر خودرو ادامه داد: تیم سپاهان در هر شرایط قابل احترام بوده و وضعیت فعلی این تیم ممکن است برای هر تیم دیگری رخ دهد؛ نبود قلعه نویی چیزی از ارزش‌های سپاهان کم نمی‌کند.

بختیارزاده اضافه کرد: تیم‌های اصفهانی همیشه فوتبال خوبی را به نمایش گذاشته‌اند. سپاهان از بازی فردا به عنوان یک فرصت استفاده می‌کند، اما بازیکنان تیم ما انگیزه بالایی دارند و امیدوارم با انجام یک بازی با برنامه، بهترین امتیاز را کسب کنیم.

وی افزود: در مورد محروم‌ها و مصدوم‌های تیم صحبتی نمی‌کنم. بازیکنانی که حضور ندارند، جایشان با کسانی پر شده که جانشینان خوبی برای این افراد باشند.

کد خبر 438804

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.