هواداران حق دارند معترض باشند

مربی تیم فوتبال سپاهان گفت: شهر خودرو در تمام نقاط با کیفیت عمل می‌کند و تیم ما بر روی این بازی حساب ویژه ای باز کرده است. انتظار ما این است که هر دو تیم بازی با کیفیتی را به نمایش بگذارند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، قاسم زاغی نژاد در نشست خبری قبل از دیدار تیمش مقابل شهر خودرو، اظهار کرد: در مقابل تیمی بازی می‌کنیم که استانداردهای لازم را در همه خطوط دارد و تیم با کیفیتی است.

وی افزود: شهر خودرو در تمام نقاط با کیفیت عمل می‌کند و تیم ما بر روی این بازی حساب ویژه ای باز کرده است. انتظار ما این است که هر دو تیم بازی با کیفیتی را به نمایش بگذارند.

مربی سپاهان ادامه داد: اگر به بازی‌های اخیر ما نگاه کرده و آن‌ها راآنالیز کرده باشید، متوجه می‌شوید که تیم ما در همه بازی‌ها بر روی توپ مالکیت داشته و بازی خوبی را ارائه داده است، اما در بازی مقابل استقلال، کیفیت لازم را به نمایش نگذاشتیم.

زاغی نژاد تصریح کرد: سیاست‌های باشگاه سپاهان در رابطه با فوتبال پاک بر کسی پوشیده نیست. امیدوارم اتفاقاتی رخ ندهد که حق کسی در فوتبال پایمال شود.

وی اضافه کرد: پنالتی که در بازی مقابل استقلال علیه تیم ما گرفته شد و اتفاقات بعد از آن باعث واگذاری بازی شد. در بازی مقابل نساجی نیز از لحاظ آماری تیم برتر میدان بودیم و چندین توپ به تیرک دروازه زدیم؛ حدود ۱۶ کرنر را از دست دادیم، اما نتوانستیم دروازه تیم حریف را باز کنیم و با یک نتیجه غم‌انگیز به بازی پایان دادیم.

مربی سپاهان با بیان اینکه بازی مقابل استقلال در لیگ برتر از لحاظ روانی بر روی بازیکنان ما تأثیر گذاشته بود، گفت: در بازی جام حذفی نیز شاهد اشتباهات داوری بودیم. اگر به نیم فصل دوم نگاه کنید، بازی هیچ یک از تیم‌ها بر سپاهان قالب نبوده است. اشتباهات داوری بر روی پیکره تیم ما اثر گذار بوده و باعث شده نتایج خوبی کسب نکنیم.

زاغی نژاد ادامه داد: هواداران حق دارند به اتفاقات اعتراض داشته باشند؛ زیرا با نتایج ضعیف تیم، هواداران نیز ناراحت می‌شوند.

وی در رابطه با جدا شدن بازیکنان از تیم، گفت: در زمینه این مسائل، مسئولان باشگاه باید تصمیم‌گیری می‌کردند. سجاد شهباز زاده و محمد ایرانپوریان را به علت مصدومیت در اختیار ندارم و امیدواریم با توجه به کارهای روحی روانی که بر روی بازیکنان انجام شده، بتوانیم نتیجه خوبی را کسب کنیم و سهمیه آسیا را به دست آوریم.

مربی سپاهان افزود: برای نتیجه گرفتن سپاهان تا آخرین لحظه می‌جنگیم و قلبمان به عشق این تیم می‌تپد. امیدوارم نتیجه قابل قبولی کسب کنیم.

کد خبر 438795

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.