آخرین آمار ابتلاء به کرونا در اصفهان در ۲۴ مرداد

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان آخرین آمار مبتلایان به کرونا و بهبودیافته ها و ترخیص شدگان و بیماران بستری با شرایط حاد در بخش مراقبت‌های ویژه در بیمارستان‌های استان در ۲۴ ساعت گذشته را تشریح کرد.

آرش نجیمی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به آمار بیماران جدید مبتلا به ویروس کرونا طی ۲۴ ساعت گذشته، اظهار کرد: تعداد ۱۰۹ مورد بیمار جدید از افراد مشکوک به کرونا ویروس به جز شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل با علائم بالینی در بیمارستان‌ها بستری شدند.

وی اضافه کرد: در همین زمان تعداد ۱۳۰ نفر از بیماران مبتلا به کرونا که در ۲۲ مرکز درمانی و بیمارستان‌های استان به جز کاشان و آران و بید گل تحت مراقبت بودند با بهتر شدن وضعیت عمومیشان ترخیص شدند و لازم است که در قرنطینه دوره نقاهت بیماری را بگذرانند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان که آمار مبتلایان به کرونا را در روز گذشته ۱۱۸ نفر اعلام کرده بود، گفت: اکنون تعداد کل بیمارانی که در شهرستان‌های استان به جز کاشان و آران و بید گل با تشخیص کرونا بستری هستند ۸۵۷ نفر است که از این تعداد ۱۶۶ نفر وضعیت وخیم‌تری دارند و در بخش مراقبت‌های ویژه و آی سی یو های مراکز درمانی در حال دریافت خدمات درمانی هستند.

نجیمی خاطرنشان کرد: همشهریان باید از ترددهای غیرضروری پرهیز کنند تا با رعایت فاصله گذاری اجتماعی و شستشوی مرتب دست‌ها و قرنطینه خانگی به روند سیر نزولی این بیماری نفس گیر برسیم و در این صورت هم زحمت کادر درمان کمتر می‌شود و هم سلامت خود و خانواده‌های آنها به خطر نمی‌افتد.

کد خبر 438783

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.