سپاهان- شهر خودرو / امید آخر!

تیم فوتبال سپاهان در آخرین دیدار خانگی خود در لیگ برتر به مصاف شهر خودرو می‌رود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در چارچوب رقابت‌های هفته بیست و نهم لیگ برتر فوتبال، فردا از ساعت ۲۰ و ۴۵ دقیقه‌، تیم‌های سپاهان و شهر خودرو در ورزشگاه نقش جهان به مصاف یکدیگر می‌روند.

هفته بیست و نهم لیگ برتر فوتبال

دیدار تیم‌های سپاهان و شهر خودرو

شنبه، ۲۵ مردادماه، ساعت ۲۰:۴۵

ورزشگاه: نقش جهان

داور: رضا کرمانشاهی

آخرین رویارویی: شهر خودرو یک- سپاهان یک

پخش زنده: شبکه اصفهان

آخرین شانس سپاهان برای کسب سهمیه آسیا

سپاهان پس از دو شکست متوالی در لیگ برتر در حالی به مصاف شهر خودرو می‌رود که تنها شانسش برای کسب سهمیه آسیایی گرفتن حداکثر امتیاز از این بازی و بازی هفته آخر برابر پیکان است. زردپوشان اصفهانی که حالا با استعفای قلعه نویی دیگر او را هم روی نیمکت تیم خود نمی‌بینند امیدشان به میگوئل تکسیرا و بازیکنانی است که شاید با تغییر سرمربی، شوک به آنها وارد شده باشد و عملکرد متفاوتی را به نمایش بگذارند.

سپاهان در حال حاضر با ۴۵ امتیاز در رتبه پنجم جدول ایستاده و بالاتر از این تیم تراکتور و فولاد حضور دارند که هر دو ۴۷ امتیازی هستند. با توجه به اینکه به تیم رتبه چهارم جدول نیز در صورت قهرمانی یکی از ۳ تیم اول لیگ در جام حذفی سهمیه آسیایی می‌رسد، سپاهان شانس قطعی حضور در این رتبه را در صورت پیروزی در دو دیدار باقیمانده دارد زیرا هفته آخر فولاد و تراکتور به مصاف یکدیگر می‌روند و با توجه به تفاضل گل بسیار بهتر سپاهان نسبت به این رقبا، رتبه چهارمی سپاهان را در صورت کسب ۲ پیروزی از ۲ دیدار باقیمانده باید قطعی دانست.

زردپوشان اصفهانی در هفته‌ای که گذشت علاوه بر کادر فنی، تغییراتی نیز در بین بازیکنان خود دیدند که آن قطع همکاری با علی قربانی و ولادیمیر کومان بود ضمن اینکه گولسیانی نیز با رفع مصدومیتش به تمرینات بازگشته است.

سپاهان در حالی به مصاف شهر خودرو می‌رود که محروم و مصدوم جدیدی ندارد و به غیر از غایبان همیشگی مثل مسلمان، نقی زاده و پورقاز، غایب دیگری ندارد.

شهر خودرو هم اندازه سپاهان شانس دارد

در سوی دیگر شهر خودرو شرایطی مشابه سپاهان دارد، این تیم تنها به دلیل تفاضل گل کمتر نسبت به سپاهان یک رتبه پایین‌تر از این تیم ایستاده و آنها هم در صورت کسب ۶ امتیاز از دو دیدار باقیمانده می‌توانند به کسب سهمیه آسیایی و حضور در رتبه چهارم امیدوار باشند.

شهر خودرو که در نیم فصل دوم با جدایی تحمیلی (!) یحیی گل محمدی نتوانست در حد نیم فصل نخست امتیاز جمع کند و در کورس قهرمانی قرار بگیرد هفته گذشته میزبان استقلال بود و در نهایت برابر این تیم به تساوی ۲ بر ۲ رسید تا مانند سپاهان شانس کسب سهمیه آسیایی‌اش کم شود.

شهر خودرو در هفته آخر نیز میزبان نساجی مازندران، تیم آماده این روزهای لیگ برتر است، با این حساب شهر خودرو کار سختی برای کسب ۶ امتیاز باقیمانده و حضور در رتبه چهارم دارد.

شهر خودرو در شرایطی به مصاف سپاهان می‌رود که امید اول این تیم برای درخشش در بازی فردا محمدرضا خلعتبری است، بازیکنی که هفته گذشته با یک گل زیبا و یک پاس گل بهترین بازیکن هفته لقب گرفت. او سال‌ها سابقه پوشیدن پیراهن سپاهان را نیز دارد و جدال او با تیم سابق از جذابیت‌های مسابقه به شمار می‌رود.

ترکیب احتمالی سپاهان:

پیام نیازمند، مرتضی منصوری، محمد طیبی، محمدرضا مهدی زاده، مهدی ترکمان، مهدی کیانی، سروش رفیعی، امید نورافکن، محمدرضا حسینی، محمد محبی و کی‌روش استنلی

ترکیب احتمالی شهر خودرو:

سید مهدی رحمتی، محمدحسین مرادمند، علی نعمتی، محمد آقاجانپور، امید منصوری، اکبر صادقی، میلاد سرلک، حسین مهربان، امین قاسمی نژاد، محمدرضا خلعتبری و محمد قاضی

کد خبر 438757

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.