برنده پرتلند و ممفیس، آخرین تیم پلی آفی NBA را مشخص می کند

با پایان بازی های فصل عادی، تیم های NBA در مرحله پلی آف توانستند حریفان خود را بشناسند؛ البته هنوز یک تیم این مرحله نامشخص است.

به گزارش ایمنا، در بازی‌های شب گذشته لیگ ملی بسکتبال آمریکا NBA، تیم پرتلند تریل بلیزرز موفق شد که در یک بازی بسیار هیجان انگیز با نتیجه نزدیک ۱۳۴ بر ۱۳۳ بروکلین را شکست دهد و جایگاه خود را در رده هشتم کنفرانس غرب، حفظ کند. ممفیس گریزلیز نیز توانست با نتیجه ۱۱۹ بر ۱۰۶، میلواکی را شکست دهد تا به رده نهم برسد. همین‌طور، تیم بسیار خوب فینیکس که از زمان آغاز مجدد NBA، بدون شکست بوده است، توانست در یک بازی خوب دیگر دالاس موریکس را با حساب ۱۲۸ بر ۱۰۲ شکست دهد.

به این ترتیب، علیرغم آمار مساوی ممفیس و فینیکس سانز با رکورد ۳۴-۳۹، این فینیکس بود که شانس حضور در پلی‌آف را از دست داد تا پرتلند به عنوان تیم هشتم برای کسب آخرین سهمیه پلی‌آف در کنفرانس غرب، به مصاف ممفیس نهم جدولی برود.

این بازی که به Play-in مشهور است، از شرایط جدید این فصل NBA به دلیل شیوع بیماری کرونا و عدم توانایی تیم‌ها در انجام ۸۲ بازی خود به طور کامل بود.

علیرغم پیش بینی دو بازی Play-in، اگر پرتلند در بازی نخست پیروز شود، مستقیماً به پلی‌آف می‌رود اما ممفیس برای حضور در پلی‌آف، باید دو بازی را برابر پرتلند ببرد. بازی‌های این مرحله روزهای شنبه ۲۵ مرداد و در صورت لزوم یکشنبه ۲۶ مرداد انجام خواهند شد.

گفتنی است که به ترتیب، لس آنجلس لیکرز، لس آنجلس کلیپرز، دنور ناگتس، اوکلاهاما سیتی تاندر، هیوستون راکتس، یوتا جاز و دالاس موریکس به عنوان تیم‌های اول تا هفتم کنفرانس غرب، دیگر تیم‌های حاضر در پلی‌آف این فصل NBA هستند و در کنفرانس شرق نیز به ترتیب میلواکی باکس، تورنتو رپتورز، بوستون سلتیکس، ایندیانا پیسرز، میامی هیت، فیلادلفیا سونی سیکسرز، بروکلین نتس و اورلاندو مجیک به مرحله پلی‌آف رسیدند. به این ترتیب، برنامه پلی‌آف که از بامداد دوشنبه ۲۷ مردادماه آغاز می‌شود، به شکل زیر خواهد بود:

کنفرانس غرب:

لس آنجلس لیکرز - برنده پرتلند / ‏ممفیس‬ گریزلیز

لس آنجلس کلیپرز - دالاس ماوریکس

دنور ناگتس - یوتا جاز

اوکلاهاما سیتی تاندر - هیوستون راکتس

کنفرانس شرق:

میلواکی باکس - اورلاندو مجیک

تورنتو رپتورز - بروکلین نتس

بوستون سلتیکس - فیلادلفیا سونی سیکسرز

میامی هیت - ایندیانا پیسرز

کد خبر 438746

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.