آغاز احداث تقاطع "احمد بن موسی (ع) – رحمت" در شیراز

عملیات اجرایی احداث تقاطع احمد بن موسی (ع) – رحمت با هدف تکمیل رینگ پیرامونی شیراز و افزایش ایمنی عبور و مرور شهروندان دراین محور آغاز شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، اسماعیل صالحی، معاون فنی و عمرانی شهردار شیراز با بیان اینکه بلوار ۶۰ متری احمد بن موسی (ع) با احداث تقاطع غیر همسطح به یک رینگ بزرگراهی تبدیل و ترافیک را از پل غدیر به سمت بزرگراه کمربندی جنوبی شیراز و بالعکس هدایت می‌کند، اظهار کرد: این تقاطع غیر همسطح با هدف تکمیل رینگ جنوب شرقی شیراز و اتصال به رینگ شمالی شهر و کاهش تردد و ترافیک خودروهای عبوری به میدان کوزه گری و بولوار رحمت اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه لوپ شبدری پل غدیر برای ایجاد دسترسی بولوار سرداران به شرق ساخته نشده بود، عنوان کرد: این کاستی در تقاطع احمد بن موسی (ع) - رحمت به صورت یک دوربرگردان غیر همسطح رفع می‌شود و دوربرگردان همسطح بولوار سرداران نیز حذف و ایمنی تردد افزایش می‌یابد.

معاون فنی و عمرانی شهردار شیراز گفت: بیش از ۴۰ هزار مترمکعب خاکبرداری، ۲۱ هزار مترمربع خاک‌ریزی، سه هزار تن آرماتوربندی و ۳۰ هزار مترمکعب بتن ریزی در این پروژه انجام می‌شود.

صالحی افزود: تلاش می‌کنیم این پروژه در ۲۰ ماه توسط سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری شیراز با اعتباری بالغ بر ۴۵ میلیارد تومان اجرا و به بهره‌برداری از آن آغاز شود.

کد خبر 438708

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.