صدور ۱۵۲۳ پروانه اشتغال برای رانندگان بندرعباس

معاون بار و کالا سازمان حمل و نقل شهردار بندرعباس، از صدور یک‌هزار ۵۲۳ پروانه اشتغال رانندگان از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد.

به گزارش ایمنا، محمدرضا بی نیاز با اشاره به فعالیت‌های واحد بار و کالا سازمان حمل و نقل شهرداری بندرعباس، اظهار کرد: معاونت حمل و نقل بار و کالا مسئولیت ساماندهی شرکت‌های حمل و نقل بار و کالا، امداد خودرو و یدک‌کش، توزیع و پخش، پروانه بهره‌برداری و کلیه وسایل نقلیه سنگین و نیمه‌سنگین فعال در بخش بار و مسافر درون شهری را بر عهده دارد.

وی افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون تعداد ۹۵۷ پروانه فعالیت وسایل نقلیه و ۵۶۶ پروانه اشتغال رانندگان از طریق معاونت بار و کالای سازمان حمل و نقل شهرداری بندرعباس صادر شده است.

معاون بار و کالای سازمان حمل و نقل شهردار بندرعباس با اشاره به ۹۵۷ پروانه فعالیت صادر شده برای وسایل نقلیه، خاطرنشان کرد: از این تعداد پروانه فعالیت صادر شده، تعداد ۵۹۲ پروانه باری دیزل، ۱۸۷ پروانه مسافری دیزل و ۱۷۸ پروانه وانت بنزینی صادر شده‌اند.

بی‌نیاز تصریح کرد: ساماندهی و نظارت بر کلیه امور بار درون شهری، ساماندهی و نظارت بر کلیه خودروهای باری و هر وسیله باری که درون شهر اقدام به جابجایی می‌کند و ساماندهی محل‌های حمل و نگهداری توزیع و پخش بار شامل انبارها، بار اندازها و توقفگاه‌های بار از دیگر وظایفی هستند که معاونت بار و کالا اقدام به انجام و پیگیری امور محوله می‌کنند.

به گزارش ایمنا، تمامی مراحل ثبت نام متقاضیان دریافت پروانه اشتغال و فعالیت در معاونت بار و کالا، پایانه مسافربری خلیج فارس انجام می‌شود..

کد خبر 438698

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.