سامانه تصفیه پساب غسالخانه آرامستان باغ رضوان احداث می‌شود

مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری اصفهان گفت: در راستای تسریع و تسهیل در ارائه خدمات به زائران و مراجعان و تکریم ارباب رجوع ساختمان شماره ۲ سازمان آرامستان‌های شهرداری به عنوان محل استقرار میز خدمت برای ارائه خدمات امور متوفیان تکمیل و راه‌اندازی شده است.

احمدرضا مرادی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به پروژه‌های تکمیل شده و در حال اجرا اظهار کرد: عملیات عمرانی و فضای سبز فاز ۳ آرامستان باغ رضوان آغاز شده که در این فاز تأمین روشنایی، جدول گذاری، خیابان‌سازی، احداث شبکه آب‌رسانی و ایجاد فضای سبز همچنین ساخت سرویس‌های بهداشتی، پارکینگ‌ها و خیابان‌ها در دستور کار قرارگرفته و با جدیت و سرعت در حال انجام است.

وی با بیان اینکه پروژه سالن جلسات ساختمان اداری با پیش بینی ظرفیت و امکانات لازم طراحی و مراحل اجرایی آن رو به پایان است، تصریح کرد: تغییر هویت بصری و گرافیک محیطی آرامستان باغ رضوان با نگاه کارکردی و اقداماتی از جنس خلاقیت و نوآوری اجرا شده و روح، معنا و مفهوم تازه‌ای به آرامستان باغ رضوان بخشیده و سعی شده است با بهره بردن از ظرفیت‌های بالقوه، گرافیک، المان‌ها و اقدامات فرهنگی رسالت‌های فرهنگی و مذهبی را که فرهنگ دینی بر عهده همگان گذاشته است بخوبی ایفا کند.

مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری اصفهان با بیان اینکه فراخوان عمومی طراحی درایگاه های آرامستان باغ رضوان در حال اجراست، اظهار امیدواری کرد: برای درایگاه های آرامستان باغ رضوان طراحی مناسب و فاخری انجام خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: پروژه احداث قبور پیش ساخته بتنی نیز جهت تسریع در ارائه خدمات به مراجعان در حال انجام است که چند نمونه از مناسب‌سازی قطعات در جهت تسهیل در تردد سالمندان، جانبازان، معلولان و زائران اهل قبور انجام شده و برای سایر قطعات مد نظر در حال اجراست.

مرادی گفت: پروژه اجرای فیبر نوری و ساخت تابلو ترافیکی دروازه‌ای خیابان ثامن الائمه (ع) تکمیل شده و آماده بهره‌برداری است.

وی با بیان اینکه احداث سامانه تصفیه پساب غسالخانه آرامستان باغ رضوان در مرحله پیگیری و هماهنگی جهت اجراست، اظهار کرد: با تأسی از معماری تخت فولاد اصفهان و پیرو درخواست‌های شهروندان و با رویکرد ارائه خدمات بهینه، یک نمونه از آرامگاه‌های خانوادگی در این آرامستان طراحی و ساخته شده و آماده بهره‌برداری است که پس از طی فرآیندهای مربوطه نسبت به ارائه آن اقدام خواهد شد.

کد خبر 438694

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.