پل پوگبا به دنبال تمدید قرارداد با باشگاه منچستریونایتد

تنها یک سال تا پایان قرارداد ستاره خط میانی منچستریونایتد باقی‌مانده و این بازیکن به دنبال تمدید قراردادش است تا بتواند به درخشش خود در جمع شیاطین سرخ ادامه دهد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از اسکای اسپورت، پل پوگبا ستاره باشگاه منچستریونایتد انتظار دارد که سران تیمش پس از اتمام حضورشان در رقابت‌های لیگ اروپا در خصوص تمدید قرارداد با وی وارد مذاکره شوند.

ازآنجایی که تنها ۱۲ ماه تا پایان قرارداد پل پوگبا در یونایتد باقی مانده، این بازیکن در تلاش است تا بتواند قرارداد خود را با شیاطین سرخ تمدید کند و یا در غیر این صورت به دنبال مقصد جدیدی برای دوران فوتبالش باشد.

او هرچند به دلیل مصدومیت تعداد زیادی از بازی‌های این فصل یونایتد را از دست داد، اما عملکرد درخشانش پس از بازگشت به ترکیب تیم باعث شد تا صحبت‌ها در خصوص تمدید قرارداد وی قوت بگیرد.

در حال حاضر پوگبا از شرایط خود در یونایتد خوشحال است اما به تعویق افتادن مذاکرات برای تمدید قرارداد وی به دلیل نامشخص بودن شرایط نقل و انتقالات این باشگاه و بازیکنانی است که احتمالاً در آینده به این تیم خواهند پیوست. باید صبر کرد و دید که در آینده چه اتفاقی خواهد افتاد.

کد خبر 438692

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.