آغاز ثبت نام سرویس مدارس قزوین/اجرای طرح مطالعات بازار تاریخی سقز

در این بسته خبری از شناسنامه دار شدن عرصه‌های فضای سبز فردیس تا احداث بوستان محله‌ای در حاشیه میدان ارغوان ایلام و مرمت خانه تاریخی میرزا کوچک خان در شهر رشت را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای کشور شاهد رویدادهای مهمی در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی بود. در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهمترین رویدادهای خبری را مرور می‌کنیم:

خط قرمز شهرداری نیشابور منافع مردم و شهر است

علی نجفی، شهردار نیشابور گفت: خط قرمز شهرداری نیشابور منافع مردم و شهر است با عدم وابسته بودن به جناحی ثابت کردیم در هیچ طیف و سیاستی قدم برنداشتیم و هیچ خط قرمزی جز مردم و شهر نداشتیم و استدعا داریم به فعالیت‌های شهرداری جناحی نگریسته نشود.

مأموریت آتش نشانان بجنورد

مجید گریوانی، مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بجنورد گفت: ۶۳ درصد از مأموریت‌های امسال این سازمان مربوط به انجام عملیات آتش نشانی بوده است.

تکمیل طرح مطالعات احیای بافت تاریخی بازار سقز

مصطفی رضایی، رئیس اداره بازآفرینی شهری اداره کل راه و شهرسازی کردستان با اشاره به تکمیل طرح مطالعات بافت تاریخی بازار سقز گفت: بازآفرینی بازار تاریخی این شهر برای سرمایه گذاران بخش خصوصی و شهرداری فرصتی مناسب است.

تقدیر معاون وزیر کشور از مدیریت شهری سمنان

مهدی جمالی نژاد، معاون وزیر کشور از اقدامات شهرداری و شورای اسلامی شهر سمنان در خصوص راه اندازی شهرک بزرگ بازیافت سمنان قدردانی کرد.

دعوت از سرمایه گذاران برای احیای بافت تاریخی دامغان

مسلم نصرتی، شهردار دامغان گفت: رشد میراث فرهنگی و گردشگری هر شهر ارتباط مستقیم با سرمایه‌گذاری در احیای بناهای تاریخی شهر دارد که سرمایه‌گذاران باید به این امر توجه ویژه داشته باشند.

احداث بوستان محله‌ای در حاشیه میدان ارغوان ایلام

این بوستان محله‌ای مساحتی نزدیک به ۸ هزار متر مربع داشته و هزینه ساخت آن از محل اعتبارات شرکت بازآفرینی ایران وابسته به وزارت راه و شهرسازی تأمین شده و مدت زمان اجرای آن سه ماه خواهد بود.

آغاز ثبت نام سرویس مدارس قزوین

اسماعیل عرشیان، مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین، از ثبت نام رانندگان متقاضی سرویس مدارس از شنبه ۲۵ مرداد خبر داد.

عرصه‌های فضای سبز فردیس شناسنامه دار می‌شود

حشمت الله عزیزی، سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری فردیس گفت: عرصه‌های فضای سبز فردیس شناسایی شده و با شناسنامه تحویل پیمانکار می‌شود.

کد خبر 438688

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.