دنیای فوتبال منتظر یک اتفاق جذاب، هم‌تیمی شدن مسی و رونالدو؟

حواشی زیادی در خصوص احتمال خروج رونالدو از باشگاه یوونتوس وجود دارد و برخی گزارش داده‌اند که این ستاره پرتغالی به باشگاه بارسلونا معرفی شده است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، گیلیم بالاگ یکی از خبرنگار مطرح دنیای فوتبال به‌تازگی ادعا کرده است که باشگاه یوونتوس، فوق ستاره خود یعنی کریستیانو رونالدو را به باشگاه بارسلونا پیشنهاد کرده است.

به نقل از این خبرنگار، باشگاه یوونتوس در تلاش است تا با فروش رونالدو از شر دستمزد بالای او رها شود و بتواند این دستمزد گران‌قیمت را صرف به خدمت گرفتن بازیکنان دیگری کند.

ستاره پرتغالی یوونتوس در سال ۲۰۱۸ با مبلغی بالغ‌بر ۱۱۷ میلیون یورو به جمع بازیکنان بانوی پیر پیوست.

گیلیم بالاگ اشاره کرده است که مشخص نیست آیا رونالدو به‌طور قطع باشگاه یوونتوس را ترک خواهد کرد یا خیر اما چیزی که می‌توان با اطمینان گفت این است که خورخه مندس در تلاش است تا ستاره پرتغالی را به تیم دیگری انتقال دهد و ممکن است مقصد بعدی او باشگاهی همچون پاریس سن ژرمن باشد.

وی در خصوص احتمال پیوستن دوباره رونالدو به رئال مادرید گفت: باشگاه رئال مادرید مواضع خود را مشخصاً در خصوص بازگشت رونالدو اعلام کرده و قصد ندارد تلاشی برای جذب این بازیکن انجام دهد. درواقع رونالدو در برنامه‌های این تیم جایی ندارد.

بسیاری از اهالی رسانه اعتقاددارند که احتمال خروج ستاره پرتغالی از باشگاه یوونتوس آن‌چنان زیاد نیست؛ وی دستمزد زیادی در تورین دریافت می‌کند و به همین خاطر بسیاری از باشگاه‌ها قطعاً مایل نیستند چنین مبلغی را برای جذب یک بازیکن مسن بپردازند. همین مسئله باعث شده تا باشگاه یوونتوس ستاره پرتغالی را به بسیاری از تیم‌ها، حتی بارسلونا پیشنهاد دهد!

البته که احتمال پیوستن رونالدو به بارسلونا بسیار کم است، اما تصور تیمی با حضور همزمان این دو بازیکن از آرزوهای دیرینه بسیاری از هواداران بوده و شاید همانطور که بسیار غیرقابل‌انتظار، رونالدو رئال را ترک کرد و به یوونتوس پیوست، در آینده شاهد حضور او در بارسلونا و بازی در کنار لیونل مسی باشیم.

کد خبر 438684

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.