امروز آخرین مهلت تکمیل فرم خوداظهاری داوطلبان کرونایی کنکور

مهلت تکمیل فرم خوداظهاری داوطلبان کنکور ۹۹ که مبتلا به ویروس کرونا هستند ساعت ۲۴ امشب پایان می‌یابد.

به گزارش ایمنا و به نقل از سازمان سنجش آموزش کشور، به منظور ارائه خدمات به آن دسته از داوطلبان آزمون سراسری سال ۱۳۹۹ که دچار بیماری کرونا شده‌اند (اعم از بیمارانی که در بیمارستان بستری و یا در منزل قرنطینه هستند) این سازمان با هماهنگی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تدابیر ویژه‌ای اتخاذ کرده است.

بر این اساس داوطلبانی که علائم بیماری آن‌ها از تاریخ ۱۶ مرداد ۹۹ به صورت قطعی تأیید شده، لازم است از روز چهارشنبه، ۲۲ مرداد می‌توانستند با مراجعه به درگاه اینترنتی سازمان سنجش (بخش آزمون سراسری) فرم خود اظهاری را تکمیل کرده و گواهی مبنی بر داشتن بیماری کرونا (تاییدیه بیمارستان و یا نتیجه تست یا آزمایش مبنی بر مثبت بودن به ویروس کرونا) را در بخش مورد نظر بارگذاری کنند.

داوطلبانی که این فرم را تکمیل کنند طبق دستورالعمل‌های وزارت بهداشت از سایر داوطلبان جدا شده و آزمون آن‌ها در یکی از بیمارستان‌های تعیین شده صرفاً در شهرهای محل آزمون به همراه سایر داوطلبان مبتلا به بیماری کرونا برگزار خواهد شد. مهلت تکمیل فرم خود اظهاری ساعت ۲۴ امشب پنج شنبه ۲۳ مرداد پایان می‌یابد؛ پس از اتمام مهلت ثبت نام، امکان تغییر در درخواست به هیچ وجه وجود ندارد.

کد خبر 438662

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.