بهره‌برداری از تقاطع غیر هم‌سطح شهید سلیمانی در اولویت شهرداری کرمانشاه

شهردار کرمانشاه گفت: بهره برداری از تقاطع سپهبد شهید قاسم سلیمانی اولویت اول شهرداری است.

سعید طلوعی در حاشیه بازدید هفتگی از روند پروژه تقاطع سپهبد قاسم سلیمانی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا بر تسریع در روند ساخت و اتمام این پروژه تاکید کرد و گفت: با توجه به وضعیت کشور که در بحران اقتصادی و تحریم است و با توجه به تاکید مقام معظم رهبری مبنی بر حمایت از تولید داخلی تمامی مواد اولیه از جمله سگمنت و کابل اتصال آن در داخل کشور تولید و خریداری شده است.

وی افزود: هیچکدام از مسائل تحریمی و اقتصادی نباید در روند ساخت و ساز پروژه‌های از جمله تقاطع شهید سپهبد سلیمانی اخلال ایجاد کند.

شهردار کرمانشاه با تاکید بر روان سازی ترافیک حاشیه کارگاه تقاطع شهید سلیمانی گفت: تا پایان شهریور ماه سال جاری مسیر راست‌گردهای شرق به شمال و جنوب به شرق افتتاح می‌شود.

وی با ابراز گلایه از برخی روند ساخت و تکمیل ادارات گفت: ادارات آبفا، شرکت گاز و مخابرات در این پروژه معارض تاسیساتی دارند که روند رفع معارضان تاسیساتی به کندی پیش می‌رود.

شهردار کرمانشاه ادامه داد: کند روی در رفع معارضان تاسیساتی ممکن است که در روند ساخت و تکمیل این پروژه اخلال ایجاد کند که موجب نارضایتی شهروندان می‌شود.

وی از ادارات آبفا، شرکت گاز و مخابرات درخواست کرد: در روند رفع معارضان تاسیساتی خود تسریع داشته باشند.

به گزارش ایمنا، پروژه تقاطع سپهبد شهید قاسم سلیمانی بزرگترین پروژه عمرانی _ خدماتی شش ماهه نخست سال ۹۹ استان کرمانشاه است.

کد خبر 438650

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.