نوسازی نقدی تاکسی‌های فرسوده مشهد کلید خورد

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری مشهد از آغاز طرح نوسازی نقدی تاکسی‌های فرسوده این کلانشهر خبر داد.

احمد محبی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: با توجه به اعلام اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور امکان ثبت نام در طرح نقدی نوسازی ناوگان تاکسیرانی برای مالکان تاکسی‌های فرسوده با مدت زمان محدود فراهم شده است.

وی با بیان اینکه متقاضیان نوسازی تاکسی می‌توانند جهت ارائه درخواست و تکمیل مدارک به شرکت‌های مدیریت خطوط مراجعه کنند، افزود: نوع و قیمت خودروهای این طرح شامل سمند ای اف سون به مبلغ ۹۴۸.۹۸۲.۱۲۸ ریال و پژو ۴۰۵ به مبلغ ۸۸۵.۸۹۴.۰۲۵ ریال تعیین شده است.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری مشهد تصریح کرد: بر اساس هماهنگی‌های شده امکان اعطای تسهیلات بانکی به مبلغ ۵۰۰ میلیون ریال با سود ۱۸ درصد (۱۴ درصد یارانه شهرداری و چهار درصد سهم متقاضی) برای مالکان تاکسی‌های فرسوده جهت انجام نوسازی تاکسی فراهم شده است.

وی گفت: متقاضیان می‌توانند پس از ثبت نام جهت دریافت معرفی نامه بانکی به واحد توسعه و نوسازی سازمان تاکسیرانی مشهد مراجعه کنند.

محبی با بیان اینکه تعداد خودروهای نوسازی شده سال گذشته ۳۲۱ دستگاه بوده است، افزود: به مالکانی که تا پایان شهریورماه سال‌ جاری اقدام به اسقاط تاکسی‌های فرسوده خود بدون جایگزینی کنند به شرطی که تاریخ تنظیم سند قبل از لازم‌الاجرا شدن این مصوبه باشد و فرد متقاضی یارانه تسهیلات نداشته باشد، مبلغ ۳۰ میلیون ریال یارانه تعلق خواهد گرفت.

کد خبر 438642

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.