احتمال اعمال محدودیت‌های مقطعی برای توقف خودروها در حاشیه تفرجگاه‌ها

رئیس پلیس راهور استان اصفهان گفت: احتمالاً محدودیت‌های مقطعی برای خودروهایی که در حاشیه پارک‌ها و زاینده رود توقف می‌کنند خواهیم داشت.

سرهنگ محمدرضا محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در حوزه شهری فعلاً محدودیت ترافیکی خاصی به جز محدودیت تردد زوج و فرد که بعد از ظهرها از ساعت ۱۷ تا ۲۲ اعمال می‌شود، نداریم. البته ستاد فرماندهی انتظامی استان اصفهان تصمیماتی برای کنترل توقف خودروها در حاشیه زاینده رود و تفرجگاه‌ها گرفته است.

وی افزود: احتمالاً محدودیت‌های مقطعی برای خودروهایی که در حاشیه پارک‌ها و زاینده رود توقف می‌کنند خواهیم داشت و بی‌شک برخورد عوامل پلیس راهور استان با خودروهایی که در کنار تابلوهای "توقف ممنوع" توقف می‌کنند و توجهی به قوانین مربوط به این حوزه ندارند، تشدید خواهد شد.

رئیس پلیس راهور استان اصفهان با اشاره به تردد شهروندان در سطح شهر، تصریح کرد: از شهروندان درخواست می‌کنیم با توجه به شیوع گسترده ویروس کرونا و محدودیت‌های اجتماعی ناشی از همه‌گیری این ویروس تردد کمتری در سطح شهر داشته باشند.

محمدی اضافه کرد: تأسف بار است که می‌بینیم برخی خانواده‌ها بدون توجه به پروتکل‌های بهداشتی و رعایت فاصله اجتماعی هوشمند در حاشیه پارک‌ها سفره غذا پهن کرده‌اند و بدون نگرانی به تفریح خانوادگی غیرایمن می‌پردازند.

وی تصریح کرد: بی‌شک اگر ستاد مدیریت و مقابله با ویروس کرونا در استان اصفهان مصوباتی برای تشدید برخوردها با اینگونه رفتارها داشته باشد، محدودیت‌های اعمال شده در حاشیه پارک صفه، پارک ناژوان، رودخانه زاینده رود و دیگر تفرجگاه‌های شهری تشدید خواهد شد.

رئیس پلیس راهور استان اصفهان با اشاره به نزدیکی ماه محرم، خاطر نشان کرد: تاکنون ابلاغیه‌ای برای اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محرم سال جاری از سوی ستاد ملی مقابله با ویروس کرونا ارسال نشده و امیدواریم با توجه به شیوع ویروس کرونا، برگزاری مراسم عزاداری امسال همچون سنوات گذشته نباشد و مردم و هیئت‌های مذهبی باید در رعایت پروتکل‌های بهداشتی توجه ویژه داشته باشند.

کد خبر 438637

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.