چرا عده‌ای در روز غدیر کام اهل‌سنت مشهد را تلخ کردند؟

رئیس شورای اسلامی شهر مشهد گفت: با چه برهانی عده‌ای تندرو تصمیم می‌گیرند در روز عید بزرگ غدیر، کام برادران اهل‌سنت خویش را تلخ و میان خود و این شهروندان عزیزمان دیوار بکشند؟

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمدرضا حیدری در صفحه اینستاگرام خود نوشت: "واعتصموا بحبل‌الله جمیعاً ولا تفرقوا

آیه به آیه کتاب باری‌تعالی، سطر به سطر روایات و احادیث پیامبر و معصومین و خط به خط نوشته‌های بزرگان حوزه دین، حاوی توصیه به وحدت، یگانگی، برادری و پرهیز از خط‌کشی و مرزبندی‌های ناجایز است.

لذا چگونه و با چه برهان، منطق و درایتی عده‌ای تندرو که مصالح دینی و ملی ما مدام در منش و کردارشان آسیب می‌بیند، تصمیم می‌گیرند که در روز عید بزرگ غدیر، کام برادران اهل‌سنت خویش را تلخ و میان خود و این شهروندان عزیزمان دیوار بکشند؟ درحالی که حضرت علی (ع) خود بزرگترین منادی وحدت و پرهیز دهنده از چندپارگی امت اسلامی است.

به نمایندگی از عموم شهروندان فهیمی که اقدامات وحدت‌شکنانه را تقبیح کرده و برخورد با این قبیل اقدامات را همواره به ما گوشزد می‌کنند، به دیدار برادران دینی‌مان در مسجد جامع اهل‌سنت رفتم و پیام تاکید استراتژیک‌مان به برادری و صلح را به آنان یادآور شدم تا مبادا این‌چنین رفتارهای پوچ و مخرب روح جمعی جامعه ما را آسیب بزند. "
 

کد خبر 438631

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.