۲۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۲
احداث پردیس سینمایی در مرند

شهردار مرند گفت: عملیات اجرایی پردیس سینمایی در این شهر بزودی آغاز می شود و امیدواریم بخش اول آن در شش ماه آینده پایان یابد.

به گزارش ایمنا، حسین کاوه طراحی و نصب نمادی زیبا برای شهر را از خواسته‌های مهم شهروندان برشمرد و اظهار کرد: در این راستا، طرح ساخت بزرگترین نماد شهر در میدان امام حسین (ع)، با اعتبار ۲۴ میلیارد ریال در حال اتمام است و عملیات احداث آن در ماه آینده کلنگ زنی خواهد شد.

وی اضافه کرد: قرارداد تهیه طرح میدان مرکزی امام (ره) نیز بسته شده و در آینده نزدیک آغاز خواهد شد.

شهردار مرند با اشاره به اتمام و بهره برداری از پروژه گازرسانی به کارخانه آسفالت با هزینه دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال خاطرنشان کرد: عملیات ایجاد پارک ریحان نیز در مرند با اعتبار اولیه ۱۰ میلیارد ریال آغاز شده و بیش از ۳۵ درصد پیشرفت دارد.

کاوه افزود: خاکبرداری پارک بانوان نیز در شهرک ولیعصر شروع شده است که با پایان آن، عملیات احداث این پارک با اعتبار هفت میلیارد ریال آغاز می‌شود.

وی گفت: مسیر گشایی و تملک چندین ملک در شهر مرند با هزینه ۱۵۰ میلیارد ریال صورت گرفته و اجرای موارد دیگر نیز در راستای مسیر گشایی در نقاط مهم شهر در آینده انجام خواهد شد.

شهردار مرند تصریح کرد: جدول گذاری در نقاط مختلف شهر، آبرو گذاری، ساماندهی باغ رضوان و احداث مغازه برای صنف سنگ تراش‌ها و واحد خدماتی در این محل، توسعه طبقه همکف موزه شهر مرند، بهبود وضعیت دیواره‌های ساحلی رودخانه‌ها جهت جلوگیری از وقوع خطرات احتمالی، لایروبی رودخانه‌ها و لکه گیری آسفالت معابر سطح شهر از جمله اقداماتی است که توسط شهرداری در حال اجرا هستند.

کاوه با اشاره به تحقق ۸۵ درصدی بودجه شهرداری در سه سال گذشته گفت: در سال گذشته نیز بیش از ۸۷ درصد بودجه شهرداری مرند محقق شده بود.

وی گفت: مهمترین اقدام شهرداری در طول سالهای اخیر، پرداخت بدهی‌های قبلی آن به اشخاص حقیقی و حقوقی از جمله پیمانکاران و امور مالیاتی بوده است.

شهردار مرند افزود: بدهی کلان به تأمین اجتماعی، یکی دیگر از مشکلات بزرگ شهرداری مرند بود که با روش تقسیط پلکانی و پرداخت آن در طول ۶۰ ماه، آن را رفع کردیم.

کاوه خاطرنشان کرد: با وجود مشکلات مالی و افزایش بی رویه قیمت‌ها و هزینه‌های جاری، پروژه‌های عمرانی ما تعطیل نشده و در حال فعالیت هستند.

منبع: ایرنا

کد خبر 438603

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.