اختصاص ۱۵۰ میلیارد ریال اعتبار برای آسفالت معابر شهری لنگرود

شهردار لنگرود گفت: آسفالت معابر شهری لنگرود با اعتباری بالغ یکصد و پنجاه میلیارد ریال در این شهر در حال انجام است.

سید مهدی رجایی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: در سه ماه سال جاری شیوع ویروس کرونا شهرداری‌ها را با مشکلات مالی شدید مواجه کرد، اما خوشبختانه شهرداری لنگرود موفق شد با عقد قراردادی به ارزش یکصد و پنجاه میلیارد ریال آسفالت معابر شهری را آغاز کند.

وی افزود: از این مبلغ معادل یکصد میلیارد ریال آن، معابر آسفالت شده و پنجاه میلیارد مابقی هم اکنون در حال اجراست و در ادامه این طرح آسفالت کوچه مسافری، شهید حیدرپور، انزلی محله و آسفالت سایر کوچه‌های سطح شهر تا پایان سال جاری در دستور کار قرار دارد.

شهردار لنگرود با بیان اینکه بیش از ۸۰ درصد پیاده‌روهای شهر لنگرود، اصلاح شده است. اضافه کرد: پیاده روهای قدیمی تخریب و بازسازی شده و در حال حاضر پیاده روسازی خیابان سعدی از ابتدای پارک فجر میدان شهید نورانی تا بقعه آقا سید محمد در حال انجام است.

رجایی ادامه داد: احیای محوطه روبروی سپاه ناحیه لنگرود، در دستور کار قرار دارد تا با ایجاد پیاده روسازی، نورپردازی و ایجاد فضای تفریحی شهروندان بتوانند در این مکان اوقات خوب و خوشی را در کنار خانواده طی کنند.

شهردار لنگرود با بیان اینکه بیش از نیمی از پیاده روسازی میدان اصلی شهر انجام شده است. اضافه کرد: به منظور آرام شدن و کندسازی تردد خودروی‌ها در این مسیر و هماهنگی زیبایی آن با پل خشتی، پالت کاری میدان با سنگ‌های گرانیتی در دستور کار قرار دارد.

به گزارش ایمنا، شهرستان لنگرود با حدود ۱۴۰ هزار نفر جمعیت دارای سه بخش مرکزی، کومله و بخش اطاقور و پنج شهر است که شهر لنگرود مرکز بخش مرکزی محسوب می‌شود و تا مرکز استان گیلان ۶۰ کیلومتر فاصله دارد.

کد خبر 438591

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.