طرح‌های شهری باید دارای پیوست فرهنگی باشد

شهردار محمدیه گفت: در سال‌های اخیر شاهد رشد و شکوفایی در شهر محمدیه هستیم، در این شهر تلاش می‌کنیم که کارها پیوست فرهنگی داشته باشد.

به گزارش ایمنا، یحیی رحیم‌لو اظهار کرد: شهر محمدیه از لحاظ مالی، شهرسازی و انضباط شهری رتبه دوم در شهر قزوین را کسب کرده است که همه اینها را مدیون زحمات شورای شهر است.

وی افزود: در شورای شهر محمدیه لایحه‌ای نداریم که تصویب آن بیشتر از ده روز طول بکشد در سال‌های اخیر شاهد رشد و شکوفایی در شهر محمدیه هستیم این‌ها زحمات شورای شهر بوده است.

شهردار محمدیه خاطرنشان کرد: در محمدیه تلاش می‌کنیم که کارها پیوست فرهنگی داشته باشد، شهر ما ۱۱۰ هزار نفر جمعیت دارد، ناحیه شهری مهرگان مشکلات زیادی دارد برای مثال این شهرک کلانتری و بانک ندارد.

رحیم‌لو عنوان کرد: مهرگان مردم برخوردار به لحاظ معنوی دارد، اما در عین حال به لحاظ مالی کم برخوردار هستند و ضعیف‌ترین اقشار از نظر مالی ساکن این منطقه هستند.

وی خاطرنشان کرد: ما از هیچ کوششی برای خدمت‌رسانی به این قشر ضعیف دریغ نمی‌کنیم و از اصحاب رسانه می‌خواهیم که در حل مشکلات این ناحیه همراه ما باشند.

شهردار محمدیه عنوان کرد: چند پروژه بزرگ در شهر محمدیه و شهرک مهرگان افتتاح می‌کنیم که از جمله آن پارک ۱۲ هکتاری پارک شهر با اعتبار ۵۰ میلیارد تومان است که ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است، همچنین پارک بانوان و ساختمان آتش نشانی در مهرگان نیز به بهره‌برداری می‌رسد.

رحیم‌لو یادآور شد: می‌دانیم که خبرنگاران با مضایقه مالی شدیدی روبه‌رو هستند و تلاش می‌کنیم در نشر مناقصه‌ها و مزایده‌ها عدالت را رعایت کنیم.

منبع: ایسنا

کد خبر 438589

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.