نصب دو المان جدید در منطقه ۹ اصفهان

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان با تاکید بر لزوم تقویت زیرساخت‌های شهری این منطقه برای افزایش کیفیت زندگی شهروندان، گفت: بعضی از محلات این منطقه باید به صورت پایلوت به عنوان محلات خلاق شهر مطرح شوند.

علیرضا رفیعی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه ۱۷۰ هکتار بافت فرسوده در منطقه ۹ وجود دارد، اظهار کرد: احیای بافت فرسوده و رسیدگی به فضای سبز این منطقه در اولویت برنامه‌ها قرار دارد.

وی ادامه داد: این منطقه به عنوان محور ورودی غرب شهر پتانسیل‌های زیادی برای شکوفا شدن دارد و سرمایه‌گذاران می‌توانند برای اجرای پروژه‌هایی همچون هتل و مراکز خرید بزرگ سرمایه‌گذاری کنند.

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان با تاکید بر لزوم تقویت زیرساخت‌های شهری در منطقه ۹ برای افزایش کیفیت زندگی شهروندان، گفت: بعضی از محلات این منطقه باید به صورت پایلوت به عنوان محلات خلاق شهر مطرح شوند.

وی با بیان اینکه گره‌های کور ترافیکی منطقه ۹ از جمله خیابان کوهانستان و فاز دوم و سوم خیابان بهشت باز شده است، گفت: طی روزهای اخیر المان پرواز در خیابان میرزا طاهر و المان مادر و کودک در خیابان آتشگاه نصب شده است.

وی با تاکید بر اینکه خطوط حمل نقل عمومی و BRT باید در خیابان‌های آتشگاه و شهید اشرفی اصفهانی (کهندژ) تقویت و راه‌اندازی شود، ادامه داد: در منطقه ۹ عملیات عمرانی و پروژه‌های مشارکتی همچون پروژه گردشگری، فرهنگی و تفریحی منارجنبان در حال انجام است.

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان در خصوص اولویت‌های شهری این منطقه، گفت: ارتقای عوامل بصری و ادراکی فضاهای شهری زمانی می‌تواند تحقق یابد که اولویت‌سنجی مسائل شهری موجود، مبتنی بر نظریات شهروندان و استفاده‌کنندگان از فضاها باشد.

وی افزود: از آنجا که نظرات و آرای مختلفی پیرامون مسائل شهری و اولویت‌های آن وجود دارد و گرفتن تصمیمات نیز باید همگرا و در راستای پوشش همه جانبه اولویت‌ها باشد یکی از مهمترین اولویت‌ها ارتقای حمل و نقل عمومی است که باید با توسعه ناوگان به سرانجام برسد.

رفیعی تاکید کرد: موضوع دیگر پسماند و معماری شهری در منطقه است که باید با فرهنگ‌سازی تولید پسماند را کاهش داد.

کد خبر 438587

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.