بهره‌برداری از پروژه‌های ورزشی در مجموعه غدیر

مدیر عامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری اصفهان از بهره‌برداری پروژه زمین‌های چمن مصنوعی و هارد کورت(زمین تنیس) مجموعه ورزشی غدیر در اوایل هفته آینده خبر داد.

محمد مجیری در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: مجموعه ورزشی غدیر مجتمعی کامل از امکانات تفریحی و ورزشی در مجموعه فرهنگی باغ غدیر است که از ۱۰ سال پیش تاکنون به شهروندان اصفهانی خدمات ارائه می‌کند.

وی افزود: استخر دو قلو برای آقایان و بانوان، سالن بدن‌سازی و ایروبیک، زمین‌های تنیس از پُرمخاطب ترین خدمات این مجموعه است که در طی سال‌های گذشته به این مجموعه اضافه شده و مورد استفاده تعداد زیادی از شهروندان قرار گرفته است.

مدیر عامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری اصفهان تصریح کرد: نیاز سنجی چمن مصنوعی همچنین ایجاد امکانات ورزش‌های متنوع و نشاط‌آور و افزایش ظرفیت زمین‌های بازی به ویژه تنیس، مطالبه و تقاضای شهروندانی بوده که از این مجموعه ورزشی و تفریحی استفاده می‌کنند، این موضوع مسئولان را بر آن داشته است که به نیاز و تقاضای شهروندان پاسخ داده و مجموعه را توسعه دهند.

وی با اشاره به لزوم توسعه این مجموعه، گفت: برای حفظ سلامتی شهروندان اهمیت زیادی قائل هستیم، زیرا معتقدیم جسم و عملکرد فیزیکی بدن تأثیر مستقیم بر روح و روان دارد و سلامت جسم و روان می‌تواند روابط اجتماعی سالم با دیگران را شکل می‌دهد از این رو در توسعه و ایجاد فضاهای ورزشی کوتاهی نکرده و از دریافت اندیشه‌های خلاق و سرمایه گذاری در این زمینه استقبال می‌کنیم.

مجیری با بیان اینکه از دو سال پیش توسعه این مجموعه ورزشی و تفریحی در برنامه‌های سازمان ساماندهی مشاغل شهری بوده است، افزود: عملیات بازسازی و تجهیز این مجموعه ورزشی در مدت شش ماه و با هزینه‌ای بالغ بر ۱۹ میلیارد ریال انجام شده است.

وی تصریح کرد: هفته آینده در برنامه «هر یکشنبه، یک افتتاح» از زمین چمن مصنوعی، و هارد کورت شامل زمین والیبال، بسکتبال و تنیس رونمایی می‌شود.

مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری اصفهان با بیان اینکه زمین چمن مصنوعی فوتسال در زمینی به مساحت یک‌هزار و ۷۰۰ متر مربع و زمین هارد کورت نیز در یک هزار و ۷۰۰ متر مربع آماده سازی شده است، ادامه داد: چمن مصنوعی این مجموعه با مبلغ ۱۰ میلیارد و ۹۷۲ میلیون و ۶۴۹ هزار ریال و هارد کورت تنیس با مبلغ ۱۰ میلیارد و ۹۷۲ میلیون و ۶۴۹ هزار ریال ایجاد شده است.

مجیری گفت: زیرسازی، حصار کشی، اجرای چمن مصنوعی و روکش زمین هارد کورت برای تنیس، سیستم نورپردازی زمین‌ها، تجهیز امکانات و وسایل به روز و استاندارد ورزشی نظیر دروازه، تور، پایه بسکتبال، جایگاه ورزشکاران و تماشاچیان از جمله اقدامات شده در این پروژه است.

وی تاکید کرد: این مجموعه دارای پارکینگ اختصاصی در مجاورت رینگ اصلی شهر و در فضای زیبای باغ غدیر اصفهان واقع شده که شرایط لازم برای استفاده بهینه شهروندان را فراهم کرده است.

کد خبر 438586

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.