ثبت نام رانندگان متقاضی سرویس مدارس از ۲۵ مرداد

مدیر عامل اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور از شروع ثبت نام رانندگان متقاضی فعالیت به عنوان سرویس مدرسه از ۲۵ مرداد خبر داد.

به گزارش ایمنا، به نقل از روابط عمومی اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور، مرتضی ضامنی در رابطه با ساز و کار ثبت نام رانندگان متقاضی فعالیت به عنوان سرویس مدرسه اظهار کرد: با توجه به اینکه سال تحصیلی جدید بنا به گفته مسئولان آموزش و پرورش از ۱۵ شهریور آغاز خواهد شد در صورت فعالیت مدارس، اگر خانواده‌ها نیاز به سرویس داشته باشند، شهرداری‌ها آمادگی دارند تا نسبت به ارائه سرویس اقدام کنند.

وی با بیان اینکه فرآیند ثبت نام از رانندگان متقاضی سرویس مدرسه از ۲۵ مرداد شروع و تا دوم شهریور ادامه دارد، تصریح کرد: به منظور جلوگیری از مراجعات حضوری و تجمع رانندگان متقاضی در مراکز ثبت نام و نیز ضرورت رعایت پروتکل‌های بهداشتی برای کاهش آسیب‌های ناشی از کرونا ویروس، ثبت نام آن دسته از رانندگانی که در سال تحصیلی گذشته در سامانه ملی سپند نام نویسی کرده و پروانه فعالیت دارند به صورت پیامکی انجام خواهد شد.

مدیر عامل اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور در رابطه با ساز و کار ثبت نام رانندگان متقاضی خاطرنشان کرد: در گام اول با ارسال پیامک به این گروه از رانندگان در صورت تمایل و تقاضای آنها به ارائه خدمات در سال تحصیلی آینده، آنها می‌توانند با ارسال عدد یک به سر شماره فوق ثبت نام خود را انجام دهند.

وی افزود: مشخصات این افراد (مدارک و اسکن‌های مربوطه) در سامانه سپند قسمت پنل شهرداری مربوطه از سال گذشته بارگذاری شده و زمان مراجعه جهت بررسی و تأیید رانندگان ثبت نام آنها نهایی خواهد شد.

ضامنی گفت: گام دوم، مخصوص رانندگان جدید الورود و همچنین رانندگانی است که نسبت به سال گذشته اطلاعات فردی و خودرویی آنها تغییر کرده است و نیاز به ویرایش دارد، این گروه از افراد می‌توانند برای ثبت نام و یا اصلاح مشخصات خود در تاریخ‌های ذکر شده به دفاتر پیشخوان دولت و یا شرکت‌های حمل و نقل درون شهری مجاز (تأیید شده توسط شهرداری در سامانه سپند) مراجعه کرده و نسبت به نام نویسی اقدام کنند.

وی در خصوص لزوم رعایت فاصله گذاری اجتماعی جهت جلوگیری از شیوع بیماری کرونا در سرویس مدارس خاطرنشان کرد: پروتکل‌های بهداشتی مقابله با بیماری کرونا در سرویس مدارس همانند پروتکل‌های اعلامی ستاد ملی مقابله با کرونا در حمل و نقل عمومی است که با رعایت فاصله گذاری اجتماعی و با حداکثر سه نفر در خودروهای سدان و در خودروهای جمعی با ۵۰ درصد ظرفیت اسمی باشد.

کد خبر 438583

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.