۲۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۳
احداث ۴ زیرگذر جدید در قائم‌شهر

شهردار قائم‌شهر از احداث چهار زیرگذر در این شهر خبر داد و گفت: احداث تقاطع‌های غیر همسطح و زیرگذرهای ایمن و استاندارد، علاوه بر کاهش تصادفات، سلامت عابران را هم حفظ خواهد کرد که پروژه‌ها واقع در مسیر مسجد الرسول به کوچک‌سرا نیز یکی از اقدامات بوده است.

به گزارش ایمنا، عباس صالح زاده اظهار کرد: در فاز یک پروژه بازگشایی حریم رودخانه سیاه‌رود ۱۵ هزار مترمربع از حریم این رودخانه در مدت یک‌ماه بازگشایی شد و عملیات خاک‌برداری و لایروبی به منظور آزادسازی کنارگذر در حال انجام است.

وی وجود رودخانه سیاه‌رود در دل شهر را یک امتیاز دانست و گفت: این رودخانه متعلق به همه مردم است و با توسعه این منطقه پروژه‌های بسیاری از ارگان‌های دولتی در کنار حریم سیاه رود احداث می‌شود و همین امر، بار ترافیکی را در سطح شهر کاهش می‌دهد و همچنین این منطقه را به قطب گردشگری تبدیل می‌کند.

شهردار قائم شهر از اعطای تسهیلات به شهروندان ساکن در این منطقه خبر داد و گفت: برای انجام دیوارکشی‌، تأسیس سرویس‌های بهداشتی و صدور پروانه ساختمانی برای شهروندان مسیر پل خیابان کارگر تا پل درویش اقداماتی در دستور کار قرار دارد.

صالح زاده از احداث چهار زیرگذر در این شهر خبر داد و گفت: احداث تقاطع‌های غیر همسطح و زیرگذرهای ایمن و استاندارد، علاوه بر کاهش تصادفات، سلامت عابران را هم حفظ خواهد کرد که پروژه‌ها واقع در مسیر مسجدالرسول به کوچک‌سرا نیز یکی از اقدامات بوده است.

وی با بیان اینکه با هر بارندگی در قائم‌شهر به دلیل آبگرفتگی چند زیرگذر عبور و مرور مختل می‌شود، تصریح کرد: در پروژه زیرگذر مسجدالرسول که هفتم خرداد ماه سال‌جاری کلنگ زنی شد، یک‌هزار و ۲۰۰ مترمربع انتقال آب انجام شد و در کمتر از سه ماه بیش از ۶۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشت.

شهردار قائم‌شهر گفت: طول این زیرگذر ۳۶ متر است و ۹ متر از فاز انتهایی آن باقیمانده که امیدواریم به زودی آن را به اتمام برسانیم.

کد خبر 438578

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.