احداث شبکه روشنایی بوستان میرزا کوچک‌خان و پارک حاشیه شمال اصفهان

مدیر طرح ساماندهی ناژوان گفت: بنا بر درخواست مکرر شهروندان عملیات احداث شبکه روشنایی بوستان میرزا کوچک‌خان جنگلی و پارک حاشیه شمال زاینده رود آغاز شد.

سید رسول هاشمیان در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در فاز نخست اجرای این پروژه دو ماهه بیش از سه کیلومتر حفاری و کابل گذاری انجام می‌شود.

وی با اشاره به استقبال زیاد شهروندان از بوستان میرزا کوچک‌خان، افزود: سیستم روشنایی این پارک با بهره گیری از سیستم کم مصرف LED با هدف کاهش حداکثری مصرف انرژی طراحی شده است.

مدیر طرح ساماندهی ناژوان با بیان اینکه در پارک حاشیه شمال نیز عملیات احداث شبکه روشنایی آغاز شده و اجرای این پروژه نیز حدود ۵۰ روز طول خواهد کشید، اظهار کرد: تاریک بودن جاده مخصوص دسترسی محلی باغ پرندگان، مدت‌ها مورد انتقاد شهروندان بود که با اجرای این طرح رفع معضل خواهد شد.

وی با تاکید بر لزوم حفظ و حراست از فضای سبز منطقه ناژوان، افزود: از شهروندان انتظار داریم علاوه بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی در هنگام حضور در فضای پارک جنگلی ناژوان، پاسبان میراث گران‌بهای طبیعت زیبای آن باشند.

هاشمیان با بیان اینکه با همت شورای پنجم در بودجه امسال ردیف پایدار تولید اکسیژن برای نگهداری، توسعه و تملک فضای سبز تعریف شده است، گفت: سال گذشته بیش از ۳۰ میلیارد تومان برای نگهداری ناژوان هزینه شده است.

کد خبر 438577

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.