تکریم ارباب رجوع اساس کار ادارات قرار گیرد

نماینده گلپایگان در شورای اسلامی استان اصفهان گفت: برخی ادارات گلپایگان در این شرایط سخت اقتصادی با ارباب رجوع رفتار شایسته‌ای نداشتند که در شأن شهروندان نیست و لازم است که فرمانداری واکنش نشان دهد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علی اکبری زندی امروز (چهارشنبه) در سی و دومین جلسه شورای اسلامی شهرستان گلپایگان اظهار کرد: با شیوع بیماری کرونا برخی ادارات در ارائه خدمات شأن و تکریم ارباب رجوع را رعایت کنند.

وی با تأکید بر اینکه ادارات برای رسیدگی به مشکلات در روستاها حضور و برنامه ریزی کنند، گفت: برخی ادارات گلپایگان در این شرایط سخت اقتصادی با ارباب رجوع رفتار شایسته‌ای نداشتند و کار به پلیس ۱۱۰ کشیده شده است که در شأن شهروندان نیست و لازم است که فرمانداری واکنش نشان دهد، تکریم ارباب رجوع اساس کار مدیریت است.

نماینده گلپایگان در شورای اسلامی استان اصفهان گفت: رفع برخی نیازها بودجه نیاز ندارد و مردم گرفتار رفت و آمدهای بیش از حد در این شرایط بیماری کرونا هستند، کشاورزان روستایی از این رفت وآمدها ناراضی هستند و مسئولان قول می‌دهند اما رسیدگی نمی‌شود.‌

زندی با بیان اینکه منازل روستاییان پس از ۴۰ سال فاقد سند مسکونی است، اظهار کرد: ۱۸ هزار نفر از مردم شهرستان گلپایگان ساکن روستاها هستند که در این شرایط سخت اقتصادی به روستاها توجه بیشتری داشته باشند و در رفع مطالبات آن‌ها تلاش کنند.

کد خبر 438550

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.