جلسه ستاد بحران شهرداری انزلی/بیکاری رانندگان اتوبوس بیرجند

در این بسته خبری از برگزاری جلسه کارگروه سیلاب‌ها و پس آب‌های شهری شهرداری ملارد تا توسعه زیرساخت‌های ورزشی پرند و ابلاغ شیوه نامه ساماندهی اسناد شهرداری‌ها را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای کشور شاهد رویدادهای مهمی در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی بود. در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهمترین رویدادهای خبری را مرور می‌کنیم:

برگزاری جلسه ستاد بحران شهرداری انزلی

مهدی خلیلی، سرپرست شهرداری بندرانزلی در این جلسه اظهار داشت: لایروبی‌های انهار، منهول‌ها و جوی‌ها را از یک ماه و نیم پیش شروع نمودیم و در تمامی ماه‌های سال آمادگی خود را برای مقابله با با آب‌گرفتگی یا هر نوع بحران دیگر باید حفظ کنیم.

کفپوش گذاری و احداث پیاده رو پارک النصر خرمشهر

عملیات اجرایی کفپوش گذاری و احداث پیاده رو پارک النصر واقع در کوی مولوی توسط سازمان عمران شهری شهرداری خرمشهر با هدف ایمنی، بهبود وضعیت سیما و منظر پارک و تسهیل در تردد استفاده کنندگان از فضای سبز آغاز شد.

رعایت حریم رودخانه‌های درون شهری ضروری است

هادی حق شناس، استاندار گلستان با اشاره به اهمیت رعایت قوانین ساخت و ساز در شهرها اظهار کرد: شهرداری‌ها در زمینه ساخت و سازها ملزم به رعایت حریم رودخانه‌های درون شهری هستند و باید از ساخت و ساز در بستر و حریم رودخانه‌ها جلوگیری کنند.

برگزاری جلسه کارگروه سیلاب‌ها و پس آب‌های شهری شهرداری ملارد

اولین جلسه کارگروه سیلاب‌ها و پس آب‌های شهری شهرداری ملارد به ریاست معاونت خدمات شهری و زیست محیطی شهرداری ملارد و دیگر اعضا برگزار شد.

سرمایه‌گذاری ۴۷ میلیارد تومانی بخش خصوصی در گلدشت

مهدی غلامی، شهردار گلدشت گفت: با هدف ایجاد منابع درآمدی پایدار برای شهرداری گلدشت، تاکنون دو قرارداد سرمایه‌گذاری مشارکتی بخش خصوصی در این شهر با اختصاص اعتباری بالغ بر ۴۷ میلیارد تومان منعقد شده است.

بیکاری رانندگان اتوبوس در بیرجند

یدالله غلام‌پور، رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بیرجند گفت: امسال به علت شیوع کرونا، تعداد ۴۰ راننده بیکار شده و تعدادی از اتوبوس‌ها نیز غیرفعال شده‌اند.

ابلاغ شیوه نامه ساماندهی اسناد شهرداری‌ها

سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور با صدور بخشنامه‌ای به شهرداران سراسر کشور بر ساماندهی و تعیین تکلیف اسناد شهرداری‌ها مطابق قانون و مقررات اسناد ملی ایران و همچنین تفاهم نامه همکاری مشترک میان این سازمان و سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران تاکید کرد.

توسعه زیرساخت‌های ورزشی پرند

با توجه به نگاه ویژه مدیریت شهری بر افزایش سرانه‌ها و اماکن ورزشی و نیز وضعیت نامطلوب زیرساخت‌های ورزشی شهر پرند چندین پروژه عمرانی در حوزه توسعه زیرساخت‌های ورزشی در دستور کار شهرداری پرند قرار گرفت.

تجهیز سایت پسماند سبزوار به دستگاه بی خطرسازی زباله

مجید معنوی زاده، رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری سبزوار گفت: نخستین دستگاه اتوکلاو این شهرستان برای بی خطرسازی پسماندهای عفونی، پزشکی و ویژه در مجتمع انتقال و پردازش این سازمان نصب شد.

۵۰ نفر از نیروهای شهرداری تایباد به کرونا مبتلا شده‌اند

ایوب سیدالحسینی، شهردار تایباد گفت: از ابتدای شیوع ویروس همه‌گیر کرونا تاکنون ۵۰ نفر از نیروهای شهرداری این شهر بیماری کووید- ۱۹ گرفته‌اند.

کد خبر 438526

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.