انحلال شورا خواست اکثر شهروندان بوشهر است

عضو شورای شهر بوشهر گفت: با توجه به عملکرد ضعیف شورا و انتخاب هشت نفر شهردار و سرپرست در کمتر از سه سال شاید انحلال شورا بحق و خواست اکثریت شهروندان باشد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، اکبر توسلی خطاب به عبدالکریم جمیری، نماینده بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

"مستحضرید که شورای شهر بوشهر با شش رأی و بدون حضور سه عضو معترض به‌خاطر تضییع حقوق دیگر نامزدها در اول خرداد سال جاری نسبت به انتخاب شهردار اقدام نمود و تاکنون علیرغم مهلت ده روزه قانونی وزیر در پاسخ به مصوبه شورا مرقومه یا پاسخی مشاهده نشده به طوری که ریاست شورا و هیأت رئیسه همه بدون توجه به وظایف قانونی مبنی بر پیگیری کتبی و یا اقدام به تشکیل جلسه باعث شده‌اند که شورای شهر بوشهر که جنابعالی نماینده آن هستید مشمول مواد ۹۲ و ۹۳ قانون شوراها قرار گیرد و در آستانه انحلال باشد بطوری که شهرداری شهر از تاریخ ۱۶ مرداد فاقد مسئول بوده است.

اینک از آن مقام محترم خواهانم که دستور فرمائید وزیر محترم کشور راسأ ورود نموده و دستور صادر نمایند علیرغم پاسخ دستگاه‌های نظارتی در کمترین موعد چرا وزارتخانه وی از اول خرداد تاکنون پاسخ نداده و باعث شده شورای شهر در آستانه انحلال قرار گیرد.

از دستگاه‌های نظارتی نیز بخواهید چنانچه این تعلل با اطلاع ریاست شورا است یا هیأت رئیسه را هم شامل شده برابر ماده ۹۳ شورا اقدام شود. هرچند با کمال تأسف باید گفت که با توجه به عملکرد ضعیف شورا و متأسفانه انتخاب هشت نفر شهردار و سرپرست در کمتر از سه سال شاید انحلال شورا بحق و خواست اکثریت شهروندان باشد. تسریع در صدور دستور مزید امتنان است."

کد خبر 438524

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.