نوسازی بافت فرسوده شهرک سعدی نیاز به اعتبار ملی دارد

رئیس کمیسیون عمران، حمل‌ و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر شیراز گفت: شهرداری شیراز بهسازی شیب کوچه‌های شهرک سعدی را در دستورکار خود قرار داده اما نوسازی بافت فرسوده این محدوده نیاز به اعتبار ملی دارد.

نواب قائدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خصوص ساماندهی اطراف سعدیه شیراز اظهار کرد: اخیراً پروژه زیباسازی اطراف آرامگاه سعدی و اجرای پیاده‌راه حافظ کلنگ‌زنی شده و قرار است این منطقه کف‌سازی، پیرایش و زیباسازی شود.

وی به بهسازی شهرک سعدی نیز اشاره کرد و افزود: شهرداری شیراز بهسازی شیب کوچه‌های شهرک سعدی را در دستورکار خود قرار داده اما نوسازی بافت فرسوده این محدوده نیاز به اعتبار ملی دارد.

رئیس کمیسیون عمران، حمل‌ و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر شیراز تصریح کرد: در محدوده شهرک سعدی خانه‌های غیرمجازی وجود دارد که در جریان سیل فروردین‌ماه ۹۸ نیز بیشترین آسیب را دیدند.

وی ادامه داد: شهرداری تنها می‌تواند به بهسازی چهارراه و معابر این شهرک رسیدگی کند و برای بهبود بافت فرسوده سازمان بازآفرینی که زیرمجموعه راه و شهرسازی است باید اقدامات لازم را دنبال کند.

قائدی اضافه کرد: مدیریت شهری جلسات مختلفی با اداره راه و شهرسازی داشته و ایده‌هایی نیز برای ساماندهی شهرک سعدی پیشنهاد شده اما این موضوعات هنوز نهایی نشده است.

کد خبر 438511

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.