آخرین آمار ابتلاء و فوتی‌های مبتلا به کرونا در ۲۲ مرداد

سخنگوی وزارت بهداشت آخرین آمار ابتلا، بهبودیافته و جان باختگان ناشی از بیماری کرونا ویروس در کشور را تا تاریخ ۲۲ مردادماه ۹۹ اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سیما سادات لاری در نشست خبری خود که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، در خصوص آمار جدید ابتلا به ویروس کرونا در ۲۴ ساعت منتهی به ظهر امروز _ چهارشنبه ۲۲ مردادماه _ اظهار کرد: در این بازه زمانی بر اساس جدیدترین نتایج آزمایش‌های کرونا در کشور دو هزار و ۵۱۰ مبتلای جدید شناسایی شده که با احتساب این تعداد مجموع مبتلایان به کرونا در کشور تا امروز به ۳۳۳ هزار و ۶۹۹ نفر رسیده است.

وی افزود: از تعداد بیماران بستری در بیمارستان‌های کشور تاکنون ۲۹۰ هزار و ۲۴۴ نفر بهبود یافته و از بیمارستان ترخیص شده‌اند.

سخنگوی وزارت بهداشت تعداد جان باختگان بیماری کرونا طی ۲۴ ساعت اخیر در کشور را ۱۸۸ نفر اعلام کرد و گفت: با احتساب این آمار از ابتدا تا کنون در کشور بر اثر بیماری کرونا ۱۸ هزار و ۹۸۸ نفر جان باخته‌اند.

لاری تصریح کرد: از تعداد مبتلایان شناسایی شده یک هزار و ۸۹ مورد در موارد بیمارستانی به شمار می‌آید.

سخنگوی وزارت بهداشت گفت: سه هزار و ۹۴۰ نفر از مبتلایان کرونا در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند.

وی گفت: در حال حاضر استان‌های مازندران، تهران، گلستان، خراسان شمالی، اردبیل، اصفهان، البرز، خراسان رضوی، کرمان، سمنان، آذربایجان شرقی، مرکزی، یزد و گیلان در وضعیت قرمز قرار دارند، همچنین استان‌های فارس، ایلام، لرستان، هرمزگان، زنجان، قزوین، آذربایجان غربی، بوشهر، همدان، چهارمحال و بختیاری و کهگیلویه و بویراحمد هم در وضعیت هشدار قرار دارند.

لاری اظهار کرد: تاکنون دو میلیون و ۷۶۳ هزار و ۲۲۵ آزمایش تشخیص کووید ۱۹ در کشور انجام شده است.

کد خبر 438505

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 11
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 4
  • ایرانی IR ۱۴:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۲
    21 1
    لطفا ایمنا گزارشی درباره حمله های عصبی ما و خودکشی برخی از جوانان کنکوری تهیه کند.
    • سید محمد موسوی IR ۱۵:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۲
      16 0
      و گزارشی در مورد مشاغل فلج شده، و درآمد مردم و گرونی های روز افزون...
    • سپیده IR ۱۶:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۲
      5 1
      کشتین معروفترین کنکورتون
    • مدافع سلامت هموطنان عزیز IR ۱۸:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۲
      4 1
      فشارعصبی ،بعدازآزمون دادن روی داوطلب وخانواده اش ازفشارعصبی الآن به مراتب بیشترمیشه وهرلحظه مشکوکی که ناقلی یانه اگربقیه رامبتلاکرده باشی که تازه مصیبت شروع میشه زیراهرمبتلاشدنی معنایش بهبودی نیست بیشترمراقب هم باشیم لطفا
  • محمد IR ۱۵:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۲
    3 0
    خدا را خوش نمی آید انقدر با اعصاب بچه ها بازی می کنید اکنون در تمامی سایت ها زمان کنکور را آخر شهریور اعلام کرده یعنی در این کشور هیچ کس سر حرفش نیست دیشب زیر نویس کردید لغو وحالا نظرتان عوض شد در عرض چند ساعت اینگونه برای کشور و سلامت مردم تصمیم می گیرید با شروع مسافرت ها و دورهمی ها که تداخل با مراسم های مذهبی را دارد هوای گرم در مناطق گرمسیر افزایش تقلب و لو رفتن سوالات در اخر شهریور آنفلانزا و سرما خوردگی هنوز شروع نشده و از مسافرت ها جلو گیری می شد به سیستم سرمایشی نیازی نبود و حتی صحبت هایی در مورد واکسن نیز شده بود
  • IR ۱۵:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۲
    8 4
    بچه کنکوری دارن روانی میشن بخدا چرا اینجوری شده
    • سپیده IR ۰۰:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
      0 6
      دوست ندارن کنکورندن ...حالا تواین اوضاع ..کنکوریا وقت گیراوردن ..باشه که نمیتونید مسلط باشید ..اه ..حالا همه چی روهواست ..این کنکوریا واسمون شدن غوزوالاغوز .
  • IR ۱۹:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۲
    1 1
    تور خدا بفکر گرونی باشین فقط کرونا کرونا
    • سپیده IR ۱۴:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
      0 0
      داریم فکر میکنیم ..هنوز به نتیجه نرسیدیم
  • م IR ۰۳:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
    2 1
    توی ما شهریور بایدمنتظر بیش از اینها باشیم، خیلی بیشتر از اینها،، با برگزاری کنکور...متاسفم براتون
  • بهسان IR ۱۲:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
    0 0
    مراقب مصرف داروهایی ک پزشکان برای درمان کرونا می‌دهند باشید. برخی عوارض زیاد دارند. بیشتر حالت تهوع های شدید و سکته های قلبی و مغزی درواقع نه به دلیل کرونا که بخاطر داروها و عوارض سخت آنهاست