اجلاس شورای عالی استان‌ها با حضور رئیس قوه قضاییه برگزار می‌شود

سخنگوی شورای عالی استان‌ها گفت: رئیس قوه قضائیه، وزیر راه و شهرسازی و معاون اعتبارات بانک کشاورزی مهمانان اجلاس سی و چهارم شورای عالی استان‌ها خواهند بود.

به گزارش ایمنا، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شورای عالی استان‌ها حمیدرضا آقاملایی با اشاره به برگزاری چهل و چهارمین جلسه هیئت‌رئیسه این شورا اظهار کرد: این جلسه عصر دیروز (سه‌شنبه) در ساختمان دوم شورای عالی استان‌ها به ریاست علیرضا احمدی برگزار و در خصوص نحوه برگزاری اجلاس تصمیم‌گیری شد.

وی افزود: بعدازظهر روز چهارشنبه عضو هیئت مدیره و معاون اعتبارات بانک کشاورزی در جمع اعضای شورای عالی استان‌ها حضور می‌یابد تا به دغدغه نمایندگان این شورا در خصوص مشکلات کشاورزان پاسخ دهد.

سخنگوی شورای عالی استان‌ها اضافه کرد: عصر روز چهارشنبه نیز جلسه هم‌اندیشی اعضای شورای عالی استان‌ها با حضور وزیر راه و شهرسازی در خصوص بررسی مسائل و مشکلات راه‌های کشور برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه اجلاس سی و چهارم صبح روز پنجشنبه در مجلس قدیم با حضور آیت‌الله رئیسی رئیس قوه قضائیه برگزار می‌شود، اضافه کرد: هه لاله امینی نماینده استان کردستان، سعید صوفی نماینده استان مرکزی و سیدمقیم مقیمی نماینده استان مازندران در این جلسه نطق پیش از دستور خواهند داشت و در ادامه نیز شورای عالی استان‌ها به بررسی طرح خواهد پرداخت.

کد خبر 438474

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.