آغاز برگزاری آزمون کارشناسی ارشد علوم پزشکی از فردا

رقابت بیش از ۸۱ هزار داوطلب آزمون کارشناسی ارشد گروه علوم پزشکی از فردا آغاز می شود و به مدت دو روز ادامه دارد.

به گزارش ایمنا و بر اساس اعلام مرکز سنجش آموزش پزشکی، آزمون کارشناسی ارشد گروه پزشکی (طی نوبت های صبح و عصر) فردا پنجشنبه، ۲۳ مرداد و پس فردا جمعه، ۲۴ مرداد بر اساس پروتکل های بهداشتی در ۳۵ حوزه امتحانی برگزار می‌شود.

توزیع کارت ورود به جلسه آزمون به همراه برگه راهنما و سایر اطلاعات مربوط به اجرای آزمون کارشناسی ارشد گروه پزشکی داوطلبان که از روز ۱۹ مرداد آغاز شده بود، روز گذشته ۲۱ مرداد به پایان رسید.

تعداد ۸۱ هزار و ۱۷ نفر در آزمون کارشناسی ارشد گروه پزشکی سال ۹۹ ثبت نام کرده‌اند و از ورود داوطلبان فاقد کارت ورود به جلسه آزمون و کارت شناسایی (کارت ملی یا شناسنامه)، به جلسه آزمون ممانعت به عمل خواهد آمد.

طبق اعلام وزارت بهداشت، داوطلبان فقط مجاز هستند مداد، پاک کن، کارت شناسایی معتبر و ماسک (و فقط برای ۷ رشته مشخص شده ماشین حساب ساده) به همراه داشته باشند.

به منظور رعایت نکات بهداشتی و حفظ سلامتی کلیه داوطلبان، افرادی که مبتلا به بیماری کرونا هستند از سایر داوطلبان جدا شده و در فضایی مجزا امتحان خواهند داد. همچنین برای حفظ سلامتی، کلیه داوطلبان باید پس از اتمام آزمون تا زمان اعلام عوامل اجرایی آزمون، همچنان در صندلی خود مستقر باشند تا مجوز خروج به تدریج و با رعایت فاصله اجتماعی صادر شود.

کد خبر 438471

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.