کرایه تاکسی در مهاباد ۳۰ درصد گران شد

سرپرست سازمان مدیریت حمل‌ و نقل شهرداری مهاباد گفت: نرخ کرایه تاکسی در این شهرستان برای جبران کاهش ظرفیت مسافرگیری آنها در راستای جلوگیری از شیوع بیماری کرونا ۳۰ درصد افزایش یافت.

به گزارش ایمنا، شیرکو نورانی اظهار کرد: طبق مصوبات ستاد مقابله با کرونای مهاباد مبنی بر کاهش یک نفری ظرفیت تاکسی‌های گردشی و کاهش ۵۰ درصدی ظرفیت تاکسی ون، افزایش نرخ تاکسی‌های گردشی، خطی و ون مصوب شده است.

وی با بیان اینکه نرخ کرایه تاکسی‌های تلفنی ثابت و همان قیمت مصوب قبلی است، ادامه داد: بر این اساس از امروز نرخ کرایه تاکسی‌های گردشی و ون از ۱۰ هزار ریال به ۱۳ هزار افزایش یافته است.

سرپرست سازمان مدیریت حمل‌ونقل شهرداری مهاباد اظهار کرد: این افزایش قیمت به علت شرایط مقابله با کرونا و جبران کاهش تعداد مسافران در هر مسیر به صورت موقت اعمال شده و در صورت پایان طرح فاصله گذاری اجتماعی نرخ‌ها به حالت قبلی باز می‌گردد.

نورانی تاکید کرد: شهروندان می‌توانند با مشاهده هرگونه تخلفی شکایت خود را به شماره تلفن ۴۲۲۳۳۰۰۰ واحد نظارت و بازرسی تاکسیرانی اعلام کنند.

به گزارش ایمنا، در شهر ۱۶۸ هزار نفری مهاباد در مجموع ۵۰۵ دستگاه تاکسی گردشی، ۱۵۸ تاکسی خطی، ۹۰ دستگاه ون، ۹۱۵ تاکسی تلفنی، ۴۲ دستگاه اتوبوس، ۱۲ میدل باس و شش مینی بوس فعالیت دارد.

منبع: ایرنا

کد خبر 438454

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.