روزنامه‌های ورزشی ۲۲مرداد؛ بازنشستگی ژنرال؟

بعد از رقم خوردن دو شکست مقابل استقلال امیر قلعه نویی اولین استعفای تاریخ مربیگری خود را تحویل باشگاه سپاهان داد تا زمزمه‌هایی مبنی بر بازنشستگی او به گوش برسد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، عناوین روزنامه‌های ورزشی صبح امروز -چهار شنبه ۲۲ مرداد- را در بسته خبری روزنامه‌های ورزشی ایمنا بخوانید؛

"خبرورزشی" با عنوان "دیاباته بالاخره به پرسپولیس رسید" به پایان دوران نقاهت مهاجم گلزن و قدبلند استقلال تا بازی این تیم مقابل پرسپولیس در جام حذفی پرداخت، رقابتی که می‌تواند شیخ اول و آخر آن را برای آبی‌ها تعیین کند.

"گل" با عنوان"جنگ جهانی چهار" به چهارمین مصاف پرسپولیس و استقلال در تاریخ جام حذفی پرداخت، چهاری که حالا محل کری خوانی استقلالی‌ها و پرسپولیسی‌ها برای یکدیگر شده است و و این مسابقه را تبدیل به یکی از مهم‌ترین بازی‌های چند سال اخیر این دو تیم می‌کند.

"فرهیختگان ورزشی" با عنوان "پایان فصل هیجان انگیز" به قرعه کشی جام حذفی و مصاف پرسپولیس و استقلال در مرحله نیمه نهایی این مسابقات پرداخت، رقابتی که موفقیت فرهاد مجیدی در آن می‌تواند موجب یک قرارداد بلندمدت بین او و استقلال شود.

"خراسان ورزشی" با عنوان "بازنشستگی ژنرال؟ "به سال‌های بدون جام، بیماری ژنرال و اولین استعفای او از سرمربیگری یک تیم پرداخت، مجموعه عواملی که قلعه نویی را بیشتر از همیشه در معرض بازنشستگی قرار می‌دهد.

"ایران ورزشی" با عنوان"مطمئن بودن آقای گل می‌شوم" به اظهارات مهدی طارمی در مصاحبه با این روزنامه پرداخت، این بازیکن همچنین دعی است پنالتی گرفتن هنری است که خدا به او داده است.

"شوت" با عنوان "برد دوپینگی استقلال با پودرهای مکمل" به کری خوانی عجیب پرسپولیس برای استقلال بعد از قرعه کشی جام حذفی پرداخت، کری خوانی که اصلاً در حد یک تیم لیگ برتری و بالانشین نیست.

"هواداران پرسپولیس" با عنوان"آبی نطلبیده" به مصاف استقلال و پرسپولیس در جام حذفی پرداخت، رقابتی که بسیاری برنده آن را قهرمان جام حذفی ایران در فصل جاری می‌دانند.

"صدای سپاهان" با عنوان "برای پاسخگویی تشریف بیاورید به اصفهان زیبا" به واکنش علیه استعفا و بیانیه امیر قلعه نویی پرداخت، استعفای قبل از اخراج که نشان از افول مشخص پرافتخارترین مربی تاریخ لیگ برتر دارد.

کد خبر 438442

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.