قلعه نویی و دریغ از حتی یک جام

پانصد و بیست و نهمین شماره رسانه الکترونیک "فوتبال اصفهان" منتشر شد.

به گزارش ایمنا، "ایشالا با امیر خان" عنوان اصلی این رسانه است که اختصاص به مقاله مرتضی رمضانی راد، سردبیر این رسانه در مورد استعفای قلعه نویی دارد. در این مقاله آمده است: قلعه نویی متن استعفای خود را با سلام و خداحافظ خطاب به اصفهان زیبا منتشر کرده و احتمالاً قبل از اینکه برکنار شود خواسته تا رکورد عدم اخراجش پابرجا بماند و خود استعفا داده باشد. این قضیه به کنار، نمی‌شود قلعه نویی بدون پاسخگویی بخواهد که تشریف ببرد!

"قلعه نویی و دریغ از حتی یک جام" تیتر دیگری از این روزنامه است که به بررسی کارنامه دو سال اخیر قلعه نویی در سپاهان پرداخته است. تیم فوتبال سپاهان اصفهان درست بعد از یکی از مهم‌ترین بازی‌های خود دچار افت شدیدی شد؛ افتی که منجر به تغییرات بنیادین در کادر فنی این تیم خواهد شد. با در نظر گرفتن این نتایج و تداوم ناکامی‌ها، شاید اگر قلعه‌نویی استعفا نمی‌کرد، مسئولان سپاهان خودشان برای ایجاد تغییرات در کادر فنی و اخراج وی دست به کار می‌شدند. سپاهان در یکی، دو سال اخیر برای بازگشت به جایگاه خود که همواره یکی از مدعیان لیگ برتر بوده، هزینه‌های بسیاری کرده و بازیکنان نامدار زیادی به خدمت گرفته، اما سال گذشته و هم امسال نتوانستند حتی یک جام بیاورند تا بتواند هزینه‌های انجام شده را جبران کنند.

"ذوب آهن و دوباره یک تست مثبت" عنوان پایانی این رسانه است که اشاره مثبت شدن تست یک بازیکن ذوب آهن دارد. نتایج تست کرونا بازیکنان ذوب‌آهن اعلام شد و باز هم یک کرونایی در اردوی ذوب آهن وجود دارد. تمام بازیکنان، اعضای کادر فنی و عوامل اجرایی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان مورد آزمایش تست کرونا قرار گرفتند و تست کرونا یکی از بازیکنان این تیم مثبت اعلام شد.

برای مشاهده تمامی صفحه‌های روزنامه "فوتبال به وقت اصفهان"، اینجا را کلیک کنید.

کد خبر 438435

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.