تنوع در انتخاب پیمانکار فساد را از بین می‌برد

شهردار پره سر با اشاره به اینکه در این شهر پیمانکار پروژه‌های شهرداری بر اساس تشریفات کاملاً قانونی انتخاب می‌شود، گفت: تنوع در انتخاب پیمانکار باعث از بین رفتن فساد می‌شود.

شهرام شهابی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: در شهرداری پره سر خریدهای کوچک توسط کارپردازی و خریدهای بزرگ از طریق برگزاری مناقصه و مزایده انجام می‌شود.

وی افزود: آگهی مناقصه به صورت عمومی منتشر می‌شود. سپس در یک کارگروهی متشکل از نماینده شورای شهر، شهردار، حراست، مسئول امور مالی و کارشناس مرتبط با طرح در شهرداری پاکت‌ها باز شده و برنده مناقصه اعلام می‌شود.

شهردار پره سر عنوان کرد: مناقصات اگر به صورت درست و اصولی برگزار نشود و تمامی طرح‌های شهرداری را یک پیمانکار اجرا کند، باعث فساد مالی می‌شود.

شهابی با تاکید بر اینکه تنوع در انتخاب پیمانکار باعث از بین رفتن فساد در تمامی دستگاه‌ها و نهادهای اجرایی به ویژه شهرداری‌ها می‌شود. اضافه کرد: بنده به عنوان بیستمین شهردار پره سر از سال ۱۳۹۶ تاکنون با بیش از ۵۰ پیمانکار همکاری داشته‌ام که در ۴۰ ساله گذشته در این شهرداری بی سابقه بوده است.

وی اضافه کرد: همه پیمانکاران بر اساس تشریفات قانونی انتخاب شده اند و اجرای تمامی طرح‌ها بر اساس زمانبندی با کیفیت مناسب به اتمام رسیده است.

به گزارش ایمنا، شهر ساحلی پره‌سر از توابع شهرستان رضوانشهر و در ۸۰ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده است.

کد خبر 438409

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • همشهری IR ۰۸:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۵
    0 0
    درود بر شهردار موفق و کارکن شهر پره سر با عملکرد بی‌نظیر خود که به عمران و آبادانی شهر می اندیشد نه پر کردن جیب خود. آرزوی موفقیت بیشتر و سلامتی و خوشی برای این مرد بزرگ که با پاکدستی خود زبانزد همه همشهریان خویش است.