همه چیز درباره گوشی آیفون ۱۲+ قیمت و امکانات

گزارشات منتشر شده در مورد گوشی آیفون ۱۲ نشان می‌دهد که این دستگاه با توجه به امکانات زیادی که دارد، قرار است به قوی‌ترین گوشی آیفون تبدیل شود.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، با توجه به تأثیر شیوع ویروس کووید -۱۹ بر تولید و میزان تقاضای افراد، گوشی آیفون ۱۲ به احتمال بسیار زیاد در ماه اکتبر وارد بازار می‌شود. شایعات گزارش شده نشان می‌دهد که شرکت اپل قرار است محصولات آیفون ۲۰۲۰ خود را در چند مرحله به بازار عرضه کند. ممکن است نسخه ۶.۱ اینچی پیش از نسخه‌های ۵.۴ و ۶.۷ اینچی در دسترس مردم قرار بگیرد. اطلاعات موثقی که در مورد قیمت این محصول شنیده شده است این است که قیمت آیفون ۱۲ از ۶۴۹ دلار آغاز می‌شود. این قیمت برای آیفون ۱۲ مکس، آیفون ۱۲ پرو و آیفون ۱۲ پرو مکس به ترتیب برابر با ۷۴۹، ۹۹۹ و ۱۲۹۹ دلار خواهد بود.

به نظر می‌رسد که آیفون ۱۲ بسیار شبیه آیفون ۱۱ خواهد بود و تنها تفاوت آن‌ها لبه‌های خمیده صفحه نمایش گوشی آیفون ۱۲ است. هر چهار مدل آیفون ۱۲ دارای صفحه نمایش OLED خواهند بود. تصاویر منتشر شده نشان می‌دهد که ناچ نمایشگر آیفون ۱۲ ( Notch) قرار است تقریباً نصف ناچ نمایشگر آیفون‌های فعلی باشد. همچنین اعلام شده است که نرخ نوسازی صفحه نمایش آیفون ۱۲، ۱۲۰ هرتز است و شاید آیفون ۱۲ پرو به صفحه نمایش ProMotion مجهز شود. زمانی که نرخ نوسازی صفحه نمایش بیشتر باشد، عملکرد گوشی افزایش پیدا می‌کند و کاربران هنگام کار کردن با آن حس بهتری را تجربه می‌کنند.

دوربین جلوی محصولات جدید آیفون به حسگر عمیق سه بعدی مجهز شده است که به عنوان تشخیص چهره (Face ID) شناخته می‌شود. این فناوری قادر است صورت کاربر را تشخیص دهد و از این طریق قفل گوشی را باز کند. به نظر می‌رسد که گوشی آیفون ۱۲ نیز به این فناوری مجهز خواهد شد. بر اساس شایعات گزارش شده، محصولات شرکت اپل در سال جاری به شبکه اینترنت نسل پنجم ۵G مجهز خواهند شد. تحلیل‌گر شرکت اپل انتظار دارد که شرکت اپل در سال جاری از سه گوشی هوشمند مجهز به شبکه ۵G رونمایی کند.

شرکت Fast نیز اعلام کرده است که اپل ممکن است از آنتن‌های اختصاصی ۵G خود استفاده کند. به نظر می‌رسد اولین محصول این شرکت که به این فناوری مجهز می‌شود، گوشی آیفون ۱۲ است. سال گذشته شرکت اپل تعدادی از محصولات خود مانند آیفون ۱۱ پرو و آیفون ۱۱ پرومکس را با رنگ سبز نیمه شب (midnight green) وارد بازار کرد که مورد استقبال افراد زیادی قرار گرفت. به احتمال بسیار زیاد، شرکت اپل قصد دارد آیفون ۱۲ پرو خود را با رنگ جدید آبی دریایی (navy blue) وارد بازار کند.

کد خبر 438401

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 4
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مینا IR ۱۶:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۹
    5 4
    عالی
  • IR ۱۹:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۶
    3 1
    خیلی خوب بود