سلطانی‌فر: برای خصوصی شدن استقلال و پرسپولیس یک اراده ملی وجود دارد

وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه برای خصوصی شدن استقلال و پرسپولیس اراده و تفاهم ملی وجود دارد، توضیح داد: با خصوصی شدن دو تیم فوتبال پایتخت چهره فوتبال ایران تغییر مثبتی می کند.

به گزارش ایمنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان، مسعود سلطانی فر درباره آخرین وضعیت خصوصی سازی استقلال و پرسپولیس گفت: مطابق برنامه بدون حتی یک روز اتلاف وقت، برنامه را شخصاً به همراه مدیران و متخصصان سازمان خصوصی سازی و فرا بورس دنبال می‌کنم.

وی درباره اجماع نهادهای مختلف برای واگذاری استقلال و پرسپولیس توضیحاتی را ارائه و در ادامه افزود: برای خصوصی شدن استقلال و پرسپولیس اراده و تفاهم ملی وجود دارد و این کار با شهامت، به دور از انتقادهای خرده بینانه و بر اساس اصول حاکم بر خصوصی سازی در حال انجام است

وزیر ورزش و جوانان با اشاره به ظرفیت‌های قابل توجه بخش خصوصی اظهار کرد: اطمینان دارم با خصوصی شدن استقلال و پرسپولیس، چهره فوتبال ایران تغییر بزرگ و مثبتی خواهد کرد.

سلطانی‌فر گفت: با واگذاری این دو تیم ظرفیت‌های معطل مانده اقتصادی آنها شکوفا می‌شود و هواداران عملاً در اداره آنها سهیم می‌شوند و نتایج درخشان آن را خواهند دید

وی تاکید کرد: اگر امروز به فکر خصوصی شدن استقلال و پرسپولیس نباشیم و برای اداره آنها تنها متکی به درآمدهای محدود فعلی باشیم، مسلماً در آینده گرفتاری‌های عمیق‌تری پیدا می‌کنند.

کد خبر 438384

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.