تجهیز سوله‌های بحران فردیس/ نقاشی بر دیوارهای بوستان‌هان قزوین

در این بسته خبری از ضدعفونی اماکن عمومی آستارا تا تسریع عملیات اجرایی جمع آوری پسماند خشک و کیف پول الکترونیک رشت و کسب امتیاز شهرداری یزد در رعایت پروتکل‌های بهداشتی را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای کشور شاهد رویدادهای مهمی در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی بود. در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهمترین رویدادهای خبری را مرور می‌کنیم:

بازگشایی ۲ معبر شهری همدان

حامد جلیلوند، مدیر منطقه ۲ شهرداری همدان گفت: عملیات بازگشایی ۲ معبر قدیمی همدان با ۱۰ میلیارد تومان اعتبار اجرایی شد.

تجهیز سوله‌های بحران فردیس

کیهان نریمانی، سرپرست شهرداری فردیس با اشاره به اهمیت توسعه فرهنگ ورزش، گفت: تجهیز سوله‌های بحران فردیس به لوازم ورزشی در دستور کار مدیریت شهری است.

توسعه پیاده راه فردوسی سنندج

حشمت الله صیدی، شهردار سنندج گفت: هیچ گونه برنامه‌ای برای احداث غرفه در پیاده راه فردوسی سنندج نداریم و این پروژه در راستای کمک به توسعه عمران شهری اجرا می‌شود.

اعزام آتش‌نشانان سبزواری به ۵۱۳ مأموریت

مهدی احمدی راد، رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سبزوار گفت: از ابتدای امسال آتش‌نشانان سبزواری به ۵۱۳ مأموریت در نقاط مختلف شهر، روستاهای مجاور و جاده‌های منتهی به سبزوار اعزام شدند.

دو سوم مردم شهر یاسوج از ماسک استفاده نمی‌کنند

نستهن مقدم، شهردار یاسوج گفت: رصدها نشان می‌دهد که بیش از دو سوم مردم شهر یاسوج از ماسک استفاده نمی‌کنند و هنوز بحث استفاده از ماسک را جدی نگرفته‌اند.

ضدعفونی اماکن عمومی آستارا

جواد معیتی، شهردار آستارا به اشاره به اینکه آستارا به لحاظ شیوع کرونا جز شهرهای وضعیت قرمز استان گیلان است، گفت: شهرداری به منظور مقابله با شیوع این ویروس تمامی معابر این شهر ضدعفونی را کرده و این اقدام تداوم خواهد داشت.

نقاشی بر دیوارهای بوستان‌های شهر قزوین

داریوش قاسمی، مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری قزوین، گفت: تا پایان شش ماه نخست امسال، بخشی از دیوار بوستان‌های سطح شهر رنگ آمیزی و بر روی آنها دیوارنگاره اجرا می‌شود.

مرمت و بازسازی مجموعه گنبد زنگوله دامغان

منصور بانی، مسئول واحد عمرانی شهرداری دامغان گفت: پارک مجموعه گنبد زنگوله معروف به پارک شهید مولایی با صرف اعتبار پنج میلیارد ریال مرمت و بازسازی شد.

کد خبر 438371

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.