ساماندهی ۲ هزار شغل آلاینده در مشهد

معاون خدمات شهری شهردار مشهد گفت: تاکنون دو هزار شغل آلاینده در شهر مشهد ساماندهی شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهدی یعقوبی در حاشیه بازدید از پروژه‌های ساماندهی مشاغل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی، اظهار کرد: بر اساس آئین‌نامه ساماندهی مشاغل و اصناف مزاحم شهری، شهرداری‌ها موظف هستند به منظور رفع مزاحمت مشاغل و اصناف مزاحم متناسب با وضعیت فعالیت، مکان استقرار و ماهیت شغلی آنها، نسبت به اجرای حکم انتقال، جابجایی یا رفع مزاحمت از طریق اصلاح فرایند کار، تغییر فعالیت یا نوسازی اقدام کنند.

وی ادامه‌ داد: در همین راستا مجتمع خدمات خودرویی آسکوپارس با رعایت تمامی استانداردهای شهرسازی با ۳۲۰ واحد طبقاتی در دو طبقه تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد که یکی از بروزترین مجتمع‌های خدمات خودرویی در سطح کشور است.

معاون خدمات شهری شهردار مشهد خاطرنشان کرد: با راه‌اندازی این مجتمع بسیاری از مشکلات ناشی از حضور مشاغل مزاحم در شهر مرتفع خواهد شد و دسترسی مناسب یکی از مهمترین ویژگی‌های این مجموعه است.

وی با بیان اینکه تاکنون بالغ بر دو هزار واحد مشاغل آلاینده و مزاحم طی سال‌های گذشته ساماندهی شده است، تصریح کرد: حدود ۱۸ هزار شغل مزاحم دیگر هنوز در شهر مشهد وجود دارد که با برنامه ریزی‌های صورت گرفته و راه اندازی واحدهای خدماتی مشاغل این تعداد نیز به تدریج ساماندهی خواهد شد.

کد خبر 438354

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.