۲۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۸
آغاز فعالیت ستاد مهر ۹۹ در قزوین

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین گفت: با توجه به اینکه در سال جاری مدارس زودتر از سال های قبل بازگشایی می شوند، ستاد مهر از بیستم مردادماه آغاز به کار کرد.

به گزارش ایمنا، سعید جهانگیری اظهار کرد: هر ساله قبل از بازگشایی مدارس اقداماتی از قبیل خط کشی طولی و عرضی معابر، رنگ آمیزی سرعت کاه‌ها، شست و شوی پل‌های هوایی، تعمیر و نگهداری تابلوها و سایر ملزومات ترافیکی در قالب ستاد مهر انجام می‌شود.

وی افزود: هدف اصلی ستاد مهر افزایش ایمنی تردد دانش آموزان در ایام تحصیلی است، بنابراین سعی می‌شود اقدامات یادشده به بهترین شکل ممکن انجام شود.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین اضافه کرد: در این راستا در سال جاری با توجه به تغییر شرایط به دلیل شیوع بیماری کرونا در کشور، مدارس سراسر کشور از نیمه شهریورماه بازگشایی می‌شود، بنابراین نیاز است که فعالیت‌های ستاد مهر نیز زودتر از سال‌های قبل و پیش از بازگشایی مدارس انجام گیرد.

جهانگیری گفت: با توجه به نیازسنجی‌های صورت گرفته در طرح ستاد مهر ۹۹ که از بیست مرداد ماه اجرایی شد و اولویت آن افزایش ایمنی تردد به ویژه در محدوده‌های مدارس است، حدود ۳۰۰ کیلومتر خط کشی طولی و حدود پنج هزار و ۳۰۰ مترمربع رنگ آمیزی گذرگاه عرضی عابرپیاده و سرعت‌گیر در دستورکار قرار گرفته که انجام می‌شود.

وی ادامه داد: همچنین به منظور جلوگیری از بروز مشکل در چراغ‌های راهنمایی، تمام چراغ‌های راهنمایی سطح شهر در قالب ستاد مهر مورد بازبینی قرار می‌گیرد تا در صورت وجود نقص نسبت به رفع آن اقدام شود.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین اظهار کرد: شست و شو، تعمیر و تعویض تابلوهای راهنمای مسیر و ترافیکی، استوانه‌ها، گل میخ‌ها، موانع فلزی و شست و شوی پل‌های هوایی از دیگر اقداماتی است که در قالب ستاد مهر انجام می‌شود.

کد خبر 438332

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.